معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت:اتباع خارجی غیرمجاز فرصت های شغلی را از جوانان ایرانی گرفته اند.
کد خبر: ۶۷۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 27 October 2018

به گزارش تابناک قزوین،علیرضا آشناگر در جلسه کارگروه ساماندهی اتباع بیگانه که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: به نظر می رسد در حوزه اتباع بیگانه نظارت جدی نداریم و با جریمه های ناچیز اجازه داده ایم افراد غیرمجاز در استان مشغول کار شده و فرصت های شغلی را از جوانان ایرانی بگیرند.

وی افزود: نظارت در کارها ضعیف است و برخی سلب مسئولیت می کنند و این که کارفرمایانی که اتباع غیر مجاز را بکار می گیرند با کمترین هزینه جریمه می کنید بازدارنده نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: برای ساماندهی امور باید نظارت بر فعالیت و اشتغال اتباع بیگانه در استان قزوین بیشتر شود.

آشناگر تصریح کرد: مشکلات بهداشتی و امنیتی اتباع بیگانه غیر مجاز هزینه های زیادی به نظام تحمیل کرده و باید در این زمینه برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارداشت: جریمه ها باید سنگین باشد و از حضور افراد غیرمجاز جلوگیری شود، نظارت ضعیف است و جوری عمل کرده ایم که کمک حال کارفرمایی که کارگر افغانی دارند،شده ایم چون جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خاصیت بازدارندگی ندارد.

موسوی فرماندار قزوین هم بیان کرد: در حوزه اتباع بیگانه موضوعات اجتماعی داریم و در بازنگری حضور اتباع خارجی در استان لازم است چون محل سکونت آنها در مناطق گردشگری است و حضور اتباع خارجی می تواند مشکل ساز شود لذا باید در بخش مرکزی و شهرک های اطراف دقت بیشتری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار