رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر توان علمی و آموزشی این دانشگاه در تربیت دانشجویان داخلی و خارجی اظهار داشت : امسال 50 دانشجوی خارجی شهریه پرداز در این دانشگاه پذیرفته شدند.
کد خبر: ۶۶۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 16 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر علی بهادر گفت: این تعداد دانشجو از بین 2 هزار تقاضا برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گزینش شده اند.


وی با بیان اینکه امسال چهارمین دوره پذیرش دانشجوی خارجی شهریه پرداز در دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز است ادامه داد: این دانشجویان برای رشته های دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرش شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: نخستین ‌دوره پذیرش دانشجویان خارجی در قالب برنامه آموزش بین الملل دانشگاه از بهمن سال 1393 همزمان با تاسیس معاونت بین الملل کلید خورد، دانشجویان نخستین دوره ورودی دراین دانشگاه هم اکنون دوره فیزیوپاتولوژی را می گذرانند.
بهادر اضافه کرد: جذب دانشجوی خارجی شهریه پرداز بخشی از استراتژی بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت است و این دانشگاه از بیش از 45 کشور مختلف تقاضای دانشجویی برای تحصیل در رشته های دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی داشته است.
به گفته وی طی این چهارسال دوره پذیرش دانشجویان خارجی ، علاقه مندان به تحصیل از کشور هایی مانند آلمان، بلژیک، استرالیا، اندونزی، پاکستان و هند در شیراز پذیرش شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار