کد خبر: ۶۵۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 19 September 2018
تابناک هرمزگان- حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی طی گفتگوی اختصاصی با تابناک به مناسبت ایام محرم ضمن تشریح برنامه های این روزها پرداخت به مسائل روز کشور پرداخت.
 

به گزارش تابناک هرمزگان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در کشورهای پیشرفته کسانی که در تولید ملی نقش دارند ارزش دارند اما در کشورهای در حال پیشرفت آنهایی که تولید ملی را متوقف می کنند ارزش دارند.

وی ادامه داد: اینها واقعیات جامعه هستند و باید بدانیم از کجا داریم ضربه می‌خوریم تا بتوانیم جلوی آنرا بگیریم.

گرایلی فضای جامعه امروز را به دوران پوست اندازی تشبیه کرد و بیان داشت: ضعف جسمانی در این دوران درصد آسیب پذیری راهم بیشتر می کند لذا هر چه جلوتر می‌رویم آسیب‌پذیری بیشتر میشود که با هماهنگی و اتحاد می توانیم پیشگیری بکنیم از آسیب ها ایشان ضمن اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری که فرموده بودند: به آینده امیدوارم افزودند: نگاه به جوانان است زیرا که طی این 40 سال اگر اتفاقی قرار بود بیافتد ، افتاده است.

نگرش مدیریتی جامعه کشور باید تغییر کند

 

وی ابراز داشت: چه بخواهیم چه نخواهیم بالندگی و اقتدار نظام در این زمان با مراقبت بیشتر میسر می شود ، کسانیکه برای تجزیه کشورها نقشه می‌کشند ، بزرگترین ابزار شان از طریق اختلافات داخلی قومی و مذهبی است، مهمترین ابزار در این عرصه قلم و رسانه است هر کسی به این ابزار بی‌توجهی کند هم به نظام خیانت کرده و این ابزار هم زمانی می‌تواند مؤثر باشد که چشم و گوش مردم است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار