معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دشمنان اسلام برای خالی کردن دل های مردم قهرمان ایران، جنگ روانی به راه انداخته اند اما آرزوهای خود را به گور می برند.
کد خبر: ۶۵۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 18 September 2018

سردار محمد رضا نقدی در اجلاسیه شهدای شهرستان نظرآباد استان البرز افزود: دشمن به دنبال آن است که مشکلاتی مانند گرانی در ایران برطرف نشود تا مردم تسلیم خواست بدخواهان شوند.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، بودجه کلانی با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده و ازسوی دیگر با اعمال فشار اقتصادی ، مردم را به شورش علیه نظام دعوت می کند.
نقدی گفت: دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که آرزوهای شوم خود را به گور خواهند برد و اگر ملت ایران شورش کند، شورشی علیه کاخ سفید و برای آزادی فلسطین خواهد بود.
وی ادامه داد: آمریکا وهمپیمانانش 40 سال است که از هیچ توطئه ای علیه ایران اسلامی دست برنمی دارند، از جنگ تحمیلی، ترور شخصیت، تحریم های اقتصادی، فرهنگی تا شایعه پراکنی و عملیات روانی نمونه توطئه های دشمن است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ایران با تاسی از فرهنگ حسینی از ارزش های الهی کوتاه نیامده و امروز ایران به عنوان مرجع آزادی خواهی در دنیا شناخته شده است.
نقدی افزود: ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی پرچمدار آزادی در دنیا است و توانسته با الهام از فرهنگ
دینی به اوج عزت دست یابد.
وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران طی 40 سال گذشته با تبعیت و حرکت در مسیر ولایت، بارها طعم شکست را به دشمنان چشانده است.
نقدی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شهدای ایران اسلامی با درس گرفتن از مکتب عاشورا به جایگاه رفیع و والایی دست پیدا کرده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران نشان داد که درس عاشورا و حسینی بودن را به خوبی یاد گرفته و با تاسی از سیدالشهدا(ع ) ریشه ظلم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را برای همیشه خشکاند.
نقدی افزود: آمارهای عملکری جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال گذشته تاکنون در تمام بخش ها افتخار آفرین است، کسب رتبه های برتر در علم، دانش و فناوری، افزایش متوسط عمر هر ایرانی، ارتقا در زمینه های اقتصادی و فرهنگی با وجود تمام تحریم ها از افتخارات این نظام الهی است.
وی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: امروز کتاب قطور وانسان ساز عاشورا سرفصل مقاومت در جوامع اسلامی است.
سردار نقدی گفت: نهضت حسینی به ما آموخته است که در هیچ شرایطی نباید از کفار اطاعت کرد چرا که خداوند انسان ها را آزاد آفریده و این درس کربلا است.
وی بیان داشت: مسالمت با ظالمان چیزی جز ننگ برای انسان های آزاده نیست و این درس را مکتب حسینی به ما آموخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار