کد خبر: ۶۳۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵ 16 July 2018

تابناک / بیمه‌بازار اولین سامانه مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و زلزله، بیمه عمر و درمان است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا تمام شرکت‌های بیمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقایسه کنند و بیمه مناسب‌شان را بخرند.

هم‌زمان با هفته تأمین اجتماعی، امکان صدور و تعویض دفترچه بیمه به‌صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق وبسایت بیمه‌بازار رونمایی شد!

انتظار در صف‌های طولانی و دردسرهای ترافیک و روند کاغذبازی اداری معمول، از معضلات دریافت و تعویض دفترچه بیمه تأمین اجتماعی به‌صورت حضوریست. با محصول جدید بیمه‌بازار به‌صورت آنلاین و کاملاً غیرحضوری دفترچه بیمه خود را صدور و یا تعویض کنید.

صدور و تعویض دفترچه، وقت‌گیرترین خدمت تأمین اجتماعی

پر تقاضاترین خدمتی که سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌دهد صدور، تمدید و تجدید دفترچه‌های بیمه است و این کار را از طریق کارگزاری‌های رسمی خود انجام می‌دهد. البته این خدمات برای افراد، بسیار زمان‌بر است. بیمه‌بازار که همیشه به دنبال راهی برای ورود فنّاوری به عرصه‌های سنتی خدمات در ایران بوده، تصمیم گرفته تا هم‌زمان با هفته تأمین اجتماعی از محصول جدید خود تحت عنوان تعویض و صدور آنلاین دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی رونمایی کند تا افراد دیگر دغدغه حضور در کارگزاری‌ها برای تمدید و تعویض دفترچه را نداشته باشند.

خدمات آنلاین بیمه‌بازار در زمینه تأمین اجتماعی

صدور دفترچه بیمه: شما می‌توانید درخواست صدور و ارسال دفترچه‌تان را به‌صورت آنلاین بدهید. پس از پر کردن مشخصات و بارگذاری مدارک مورد نیاز، دفترچه بیمه شما صادر و به آدرس‌تان ارسال خواهد شد.

تعویض دفترچه بیمه: یکی از زمان‌برترین خدمات تأمین اجتماعی تعویض حضوری دفترچه بیمه است که معمولاً چند ساعت طول می‌کشد. اگر فقط یک برگ از دفترچه‌تان باقی‌مانده می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین تعویض کنید!

خدمات آنلاین تأمین اجتماعی با بیمه‌بازار در کمتر از ۵ دقیقه

همان‌طور که می‌دانید برای انجام فرآیندهای اداری صدور و تعویض دفترچه بیمه حداقل یک نصف روز مرخصی نیاز دارید، مخصوصا اگر روزهای پایانی ماه برای این کار اقدام کنید! از این به بعد اگر دفترچه بیمه‌تان نیاز به تعویض و یا صدور دارد، کافیست به سایت بیمه‌بازار مراجعه کنید؛ عکس مدارک لازم را بارگذاری کنید. در مرحله بعد تمامی اطلاعاتی که وارد می‌کنید به پنل یکی از کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین اجتماعی که با بیمه‌بازار طرف قرارداد است فرستاده می‌شود و دفترچه شما در کوتاه‌ترین زمان آماده ارسال شده و در اسرع وقت به دست‌تان می‌رسد.

بیمه‌بازار قدرت انتخاب بهترین بیمه

بیمه‌بازار اولین سامانه مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و زلزله، بیمه عمر و درمان است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا تمام شرکت‌های بیمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقایسه کنند و بیمه مناسب‌شان را بخرند. با توجه به اهمیت خدمات بیمه تأمین اجتماعی برای مردم، بیمه‌بازار امکان تمدید و صدور و تعویض دفترچه بیمه تأمین اجتماعی را نیز به خدماتش اضافه کرده تا افراد بتوانند خدمات دولتی را نیز به‌صورت آنلاین دریافت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار