رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان از برگزاری گردهمایی اساتید بسیجی استان با حضور معاون سازمان بسیج اساتید خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 21 June 2018
رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان از برگزاری گردهمایی اساتید بسیجی استان با حضور معاون سازمان بسیج اساتید خبر داد.

به گزارش فارس، علی طاهری ضمن تبریک روز بسیج اساتید به ملت ایران و به ویژه استادان شریف دانشگاه‌ها اظهار کرد: روز بسیج اساتید در سالروز شهادت دکتر چمران و به مناسبت شهادت این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری روزی با عنوان «بسیج اساتید» یادآور نوع رسالتی است که استادان بسیجی دارند، ادامه داد: این روز الگوی فعالیت شهید چمران را پیش روی ما قرار می‌دهد که توجه کنیم شهید چمران چگونه نسبت به انقلاب اسلامی ادای دین کردند و امروز نیز همان رسالت بر دوش استادان دانشگاه و به ویژه استادان بسیجی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان بیان کرد: یکی از سال‌ها که به همین مناسبت خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم ایشان با تبیین نقش این شهید بزرگوار در انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رسالت دکتر چمران را بر دوش دانشگاهیان بسیجی دانستند.

وی با بیان اینکه هر ساله در روز سی و یکم خردادماه به عنوان روز قشر بسیج اساتید برنامه‌هایی برگزار می‌شود، گفت: در استان همدان هم سازمان بسیج اساتید برنامه‌های مختلفی را دارد از جمله اینکه روز یکشنبه هفته پیش رو نشست مشترکی در دانشگاه بوعلی با حضور استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان همدان و مسئولان کانون‌های بسیج اساتید استان برگزار می‌شود.

طاهری عنوان کرد: در این گردهمایی روسای دانشگاه‌ها و مسؤولان نهاد‌های نمایندگی مقام معظم رهبری و سایر اساتید دعو ت شده‌اند و سخنران برنامه محمدرضا مرندی معاون سازمان بسیج اساتید کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ذیل برنامه‌های جانبی به مناسبت این روز دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: تلاش داریم دیداری با استاندار همدان داشته باشیم تا کار علمی پژوهشی خوبی که با رویکرد میدانی سال گذشته توسط سازمان بسیج اساتید استان با مشارکت تعدادی از استادان دانشگاه و متخصصان حوزه اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام شده و کتاب ارزشمندی که حاصل آن است را عرضه کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان اضافه کرد: در صورت برگزاری نشست با حضور استاندار این کار علمی و بررسی میدانی دقیق در مورد تبیین مشکلات و موانع و نقاط ضعف و قوت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان به مسؤولان اجرایی و اقتصادی استان تحویل داده شود تا انشاءالله زمینه پیشرفتی در اقتصاد استان را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: در تدوین این کتاب ارزشمند دکتر مهرگان، دکتر سروش مهر، دکتر کیهانی، مهندس رجبی و دکتر تیموری همکاری داشته‌اند.

طاهری در پایان اظهار کرد: همچنین به مناسبت روز بسیج اساتید بناست با تعدادی از پیشکسوتان بسیج اساتید استان نیز نشستی برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار