استاندار:
استاندار خراسان شمالی گفت: گزارش اجمالی از مسائل توسعه ای استان، وضعیت شاخص ها و نقاط قوت و ضعف اقتصاد این استان به همراه راهکارهای کارشناسی برای حل موانع موجود، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر کشور در بجنورد بررسی می شود.
کد خبر: ۶۲۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 21 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در نشست هماهنگی مدیران اقتصادی استان در آستانه سفر وزیر کشور به این خطه تصریح کرد: جایگاه استان در شاخص های مختلف توسعه ای، موفقیت های کسب شده و موانع پیش روی توسعه این استان به همراه مهم ترین مطالبات مردمی، در این سفر ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: هم چنین گزارشی از طرح های اولویت دار استان به انضمام طرح های به جا مانده از سال های قبل که برای تکمیل و بهره برداری به تأمین منابع بیشتری نیاز دارد، در دو بخش طرح های عمرانی و اقتصادی به استحضار دکتر رحمانی فضلی می رسد. وی ارائه مباحث حوزه اشتغال، تسهیل تولید، جذب سرمایه، مصوبات اجرایی شده یا در دست اجرای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و نیز موانع فراروی اجرای برخی مصوبات را از دیگر محورهای نشست روز جمعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر کشور برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار