نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها درحوزه گردشگری باید در راستای افزایش میزان ماندگاری گردشگر در شهر انجام شود، گفت:هنوز نتوانسته‌ایم شرایط مورد نیاز برای ماندگاری بیشتر مسافر در شهر اصفهان را فراهم کنیم. تعداد روزهایی که گردشگران در شهر ما می مانند خیلی زیاد نیست.
کد خبر: ۶۲۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 20 June 2018

به گزارش تابناک : علیرضا نصر اصفهانی در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه را به فال می‌گیریم، اظهار کرد: نمایشگاه درکنار فعالیت‌هایی کهNGO ها در بحث گردشگری دارند می تواند خیلی مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان باید توسعه گردشگری را به منظور  پاسداشت تلاش و زحمات گذشتگان و تحویل میراث فرهنگی اصفهان با ارزش افزوده به آیندگان در دستور کار قرار دهد، اضافه کرد: همه باید توجه داشته باشیم که در حوزه گردشگری در سطح دنیا رقابت تنگاتنگی وجود دارد  و اگر ما آنطور که باید عمل نکنیم از قافله عقب می‌مانیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گردشگری صنعت پاکی است که اشتغال فراوانی را نیز به همراه دارد، تصریح کرد: باید توجه داشت که اصفهان با توجه به داشته‌هایی که دارد نیاز به زیرساخت‌های زیادی ندارد و تنها باید توجه جامعه جهانی را به داشته‌هایش جلب کند.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه بی توجهی به صنعت گردشگری ظلمی به زیبایی‌های شهر اصفهان و همچنین جوانان در حوزه ایجاد اشتغال است، افزود: هر چه حضور گردشگران در شهر افزایش یابد چرخه اقتصاد شهر بهتر می‌چرخد.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه فرش قرمز سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری باید پهن‌تر از دیگر سرمایه‌گذاران باشد، افزود: یقیناً سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری جواب می‌دهد. ما تازه آغاز راه هستیم و راه طولانی در پیش داریم وامیدواریم با همدلی و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم اتفاقات خوبی را در شهر اصفهان رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها درحوزه گردشگری باید در راستای افزایش میزان ماندگاری گردشگر در شهر انجام شود، گفت:هنوز نتوانسته‌ایم شرایط مورد نیاز برای ماندگاری بیشتر مسافر در شهر اصفهان را فراهم کنیم. تعداد روزهایی که گردشگران در شهر ما می مانند خیلی زیاد نیست و باید این امر تقویت شود.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تسهیلات خوبی برای ساخت هتل و احیای خانه‌های سنتی در نظر گرفته شده است، گفت: بایدباور داشته باشیم که سرمایه‌گذاری امروز در حوزه گردشگری توسعه اقتصادی فردا را به دنبال دارد.

 

 

منبع : ایمنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار