تعیین ضرب الاجل استاندار قزوین برای مدیران:
استاندار قزوین با تعیین ضرب الاجل یرای مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی گفت: 50 درصد از سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی استان تا پایان هفته آینده باید جذب و تخصیص یابد.
کد خبر: ۶۲۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 20 June 2018

جذب 50 درصد تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان هفته آینده

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در جلسه کارگروه تولید و اشتغال استان بیان داشت:مدیران بانک ها،دستگاه های اجرایی و فرمانداران در طرح های اشتغالزایی، حمایت از تولید و بهبود فضای کسب و کار باید راهکارها و شیوه هایی را در پیش بگیرند که بتوان با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن  به اهداف تعیین شده رسید.


وی افزود:قوانین به گونه ای تفسیر شود که بتوان گرهی از مشکلات مردم گشود و به فضای تولید و اشتغالزایی که مهمترین اولویت و دغدغه امروز کشور می باشدا،رونق بخشید.


استاندار قزوین با بیان اینکه" مدیر واقعی کسی است که بتواند مشکلات مردم را حل کند"تصریح کرد: مدیران باید جدیت لازم را برای پیگیری امور و اجرای طرح ها،سیاست ها و برنامه های دولت داشته باشند و راه درست پیروی از سیره و عمل به وصیتنامه شهدا هم این است که در مقام عمل،پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

مدیران دستگاه ها؛صرف مدیر بودن کافی نیست


این مقام مسئول خواستار شد: مدیران دستگاه ها به این اصل مهم توجه داشته باشند که صرف مدیر بودن،عنوان و مقام داشتن مشکلی را حل نمی کند بلکه باید ببینیم مدیریت ما تا چه اندازه توانسته است مسائل و مشکلات جامعه را حل کرده و مانع را از پیش روی مردم بردارد و کاری برای آنها انجام دهد.؟ 


وی اظهار کرد: اشتغال پایدار مهمترین برنامه و سیاست امروز دولت است که تحقق آن گام اول در حمایت از طرح های متوسط و  بزرگ در بخش تولید انجام می پذیرد.


استاندار افزود: بانک ها و دستگاه های اجرایی موظف هستند سهم  و عملکرد خود را در جذب تسهیلات روستایی به صورت روزانه به دبیرخانه کارگروه و استانداری گزارش کنند و نسبت به سهمیه خود پاسخگو باشند.


زاهدی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف و مکلف هستند تا پایان هفته آینده نسبت به جذب 50 درصد از تسهیلات طرح اشتغال روستایی اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه کارگروه و معاونت اقتصادی استانداری ارسال کنند.


وی بیان کرد: طبق مهلت تعیین شده از سوی هیات دولت تمامی سهمیه اعتبارات و تسهیلات حوزه اشتغال روستایی استان قزوین تا پایان تیرماه باید جذب و تخصیص یابد. 


گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه گزارشی از روند و میزان پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال روستایی توسط مدیران دستگاه ها،بانک ها و فرمانداران ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار