امام جمعه قزوین:
ماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که انقلاب اسلامی به دست نا محرمان بیفتد، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهدیم برخی از مسئولان به دنبال اشرافی‌گری هستند و نباید اجازه دهیم آنها انقلاب را از مسیر خود به انحراف بکشند و باید با این پدیده برخورد شود.
کد خبر: ۶۲۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 20 June 2018

نباید اجازه داد انقلاب اسلامی به دست نامحرمان بیفتدبه گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، رویشِ نسلِ جوانِ مؤمن و انقلابی را بسیار امیدوار کننده دانست و افزود: رویش‌های جدید انقلاب بسیار با ارزش هستند و باید به این جوانان مؤمن و انقلابی بیشتر میدان داد و بدانیم با تکیه بر روحیه‌ی انقلابی این جوانان می‌توانیم مشکلات و چالش‌های پیش رو را حل کنیم.

 وی با بیان اینکه امروز شاهدیم فرزندان و جوانان‌ نسل سوم و چهارم انقلاب، کشور را با سرعت در عرصه‌های مختلف به پیش می‌برند، ادامه داد: پیشرفت‌ها در عرصه‌های نظامی به گونه‌ای است که تمام اسرائیل از موشک‌های ما در امان نیست و پیشرفت در این عرصه به برکت تکیه بر جوانان مؤمن و انقلابی محقق شده است.

 امام جمعه قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اخلاص و فداکاری‌ بدون چشم داشت‌های دنیایی و مادی شکل گرفت، افزود: نباید اجازه دهیم چنین فضای معنوی که انقلاب بر اساس آن شکل گرفت، جای خود را به اشرافی‌گری بدهد و اهداف والای انقلاب اسلامی به انحراف کشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که انقلاب اسلامی به دست نا محرمان بیفتد، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهدیم برخی از مسئولان به دنبال اشرافی‌گری هستند و نباید اجازه دهیم آنها انقلاب را از مسیر خود به انحراف بکشند و باید با این پدیده برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار