پس از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران، ازاین‌پس در فرودگاه شیراز نیز به‌عنوان دومین فرودگاه کشور، روادید الکترونیکی صادر می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 30 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:ظهر امروز و با حضور معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، رئیس اطلاعات و امنیت ناجا، استاندار، فرمانده انتظامی، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، نماینده وزارت امور خارجه در فارس و ... بهره‌برداری از پروژه نهایی روادید الکترونیکی در شیراز آغاز شد.

معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه در این آئین بهره برداری با اشاره به مزیت‌های روادید الکترونیکی اظهار داشت: پس از فرودگاه امام خمینی، فرودگاه شیراز به‌عنوان دومین شهر کشور از امکان صدور روادید الکترونیکی برخوردار شد.

پناهی آذر صدور روادید الکترونیکی را در صنعت گردشگری یک امتیاز ارزشمند دانست و افزود: با ایجاد روادید الکترونیک و از طریق اینترنت می‌توان از هر نقطه دنیا در سریع‌ترین زمان ممکن گردشگر جذب کرد و مانند گذشته معطل صدور روادید نشد.

وی ادامه داد: کسانی که نیاز به ویزا دارند در هر نقطه دنیا که بتوانند گردشگری را برای شیراز جذب کنند از طریق اینترنت تقاضای روادید کرده و از همان طریق موافقت‌ها را دریافت می‌کنند، یعنی می‌توانند مکان دریافت روادید را فرودگاه شیراز اعلام کرده و در همان‌جا این مجوز را دریافت کنند.

این نماینده مجلس افزود: با صدور روادید الکترونیکی هیچ برچسبی بر گذرنامه زده نخواهد شد و این کار قدم بسیار بزرگی در جذب گردشگران است.

پناهی آذر با بیان اینکه همکاری استاندار فارس، نیروی انتظامی و وزارت خارجه در ایجاد روادید الکترونیکی در شیراز بسیار مؤثر بود، افزود: امید است که در آینده نزدیک مهر ورود و خروج نیز با الکترونیکی شدن کامل تمام موارد، حذف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار