مسئول دبیرخانه رویداد «همدان ۲۰۱۸»
 مسئول دبیرخانه رویداد «همدان ۲۰۱۸» گفت: ایجاد دفتر وزارت امور خارجه در همدان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 29 May 2018

 مسئول دبیرخانه رویداد «همدان ۲۰۱۸» گفت: ایجاد دفتر وزارت امور خارجه در همدان پیگیری می‌شود.


به گزارش مهر، علی خاکسار بااشاره به برگزاری جلسه سیاست‌گذاری رویداد «همدان ۲۰۱۸» با محوریت ارائه برنامه‌های تدوین شده برای میزبانی همدان از چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی، گفت: در این نشست پیشنهاداتی در راستای دستیابی استان همدان به توسعه گردشگری به واسطه این رویداد ارائه شد.

وی بابیان اینکه در این نشست که ۱۴ عضو وابسته ایرانی به سازمان جهانی جهانگردی نیز حضور داشتند، گفت: در این جلسه در زمینه چگونگی روند میزبانی همدان از چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی و اطلاع رسانی در سطح ملی و بین المللی مواردی مطرح شد.

خاکسار مهمترین موضوعات طرح شده در این نشست را پیگیری ایجاد دفتر وزارت امور خارجه در همدان عنوان کرد و از برنامه ریزی درراستای تسهیل دریافت ویزا برای گردشگران خارجی و میهمانان اجلاس در زمان برگزاری نشست سازمان جهانی جهانگردی در همدان خبرداد.

مسئول دبیرخانه «همدان ۲۰۱۸» همچنین با بیان اینکه این دبیرخانه در ابتدا با ۸ کمیته کار خود را آغاز کرد، افزود: در ادامه کار دبیرخانه، کمیته علمی و فرهنگی نیز اضافه شد و اکنون این دبیرخانه با ۱۰ کمیته فعالیت می‌کند.

وی بابیان اینکه ۴۰ برنامه برای اجرا در همدان پیش‌بینی شده که ۷ رویداد استانی، ۱۶ رویداد ملی و مابقی بین‌المللی است؛ اجرای موفق رویداد‌ها را نیازمند همدلی، همفکری و مشارکت همه بخش‌ها و رسانه‌ها دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار