سردار گودرزی در گفتگو با شیرازه بیان داشت:در سال 96 سرقت عادی 3 درصد و سرقت مسلحانه نیز 58 درصد نسبن به سال 95 کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۸۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 21 March 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در خصوص اینکه چند درصد از شعار سال 96 محقق شده است، گفت: با توجه به شاخص هایی که به ما در بحث نظام جامع عملیاتی ابلاغ شد، بجز دو مورد تمامی شعارها محقق شد.

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه بیش از 90 درصد شعارهایمان تاکنون محقق شده است، اظهار داشت: در سال 96 سرقت عادی 3 درصد و سرقت مسلحانه نیز 58 درصد نسبت به سال 95 کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در سال 96 هیچگونه سرقت بانک و سرقت مسلحانه از طلافروشی نداشتیم.

رئیس پلیس استان فارس از کاهش 20 درصدی سرقت به عنف در سال 96 خبر داد و گفت: این موارد از شاخص های مهمی در افزایش احساس امنیت است که نیروی انتظامی توانست موفقیت های زیادی کسب کند.

گودرزی در ادامه موضوع ماهواره و جمع آوری اتباع بیگانه را مواردی عنوان کرد که در شعار سال 96 محقق نشده است و تصریح کرد: این دو مورد شرایط خاصی دارند که با برنامه و روش خاصی محقق خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات عید به مسافرت می روید، گفت: تعطیلات عید همین جا هستیم و به مسافرت نمی رویم.

گودرزی به بیان تعدادی از خاطرات شیرین و تلخ نیروی انتظامی فارس در سال 96 پرداخت و با اشاره به درگیری نیروی انتظامی فارس با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه باجگاه شیراز، گفت: در این ماموریت که خودمان مسئول عملیات بودیم و بنده هم حضور داشتم توانستیم هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به ماموریت های پلیس در ایام مختلفی چون 7 آبان، اغتشاشات اخیر و انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در این ماموریت هایی که دشمنان این مرز و بوم بواسطه آن تلاش کردند کشور را با چالش مواجه کنند و فارس نیز متاثر از این این موضوعات بود، پلیس خوش درخشید.

گودرزی درخصوص خاطرات و اتفاقات تلخ بیان کرد: سرهنگ حمید قربانی، سروان کمال کشاورز و سرهنگ روح الله میرزایی سه تن از بهترین نیروهایمان در فسا، سروستان و جنوب استان بودند که در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی به درگذشت شهادت گونه سالار عزیزی رئیس یکی از پاسگاه های استان اشاره کرد و گفت: وی در روز انتخابات برای اینکه مشکلی برای صندوق رای ها پیش نیاید با خودروی شخصی اش سعی داشت با عجله صندوق را به فرمانداری تحویل دهد که در حین خدمت بر اثرتصادف درگذشت اما به دلیل اینکه تصادف بود نامش در ردیف شهدا ثبت نشد.

رئیس پلیس استان فارس برنامه های شاخص سال 97 را همچون گذشته ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با سارقین حرفه ای و جرایم سازمان یافته همچنان در دستورکار نیروی انتظامی قرار خواهد داشت؛ در داخل نیروی انتظامی نیز در بحث صیانت از کارکنان و بالا بردن سلامت و روحیه شان تلاش خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار