برای اولین بار در استان:
دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان برای اولین بار دوره آموزشی "آشنایی با دفاع مقدس" در استان زنجان ویژه اساتید را برگزار کرد.
کد خبر: ۵۷۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 06 March 2018

تابناک زنجان: دکتر حسن طغرانگار، رییس واحد استانی در دوره آموزشی "آشنایی با دفاع مقدس"با اشاره به اینکه این دوره برای اولین بار در استان زنجان ویژه اساتید برگزار شده است، گفت: دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با در نظر گرفتن ارتباط موثر و گسترده اساتید با دانشجویان، تصمیم گرفت برای اولین بار در استان دوره آموزشی دفاع مقدس برای مدرسان را برگزار کند.

وی افزود: اساتید می‌توانند با آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در جامعه تاثیر گذار باشند.

رییس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با بیان اینکه دوره آشنایی با دفاع مقدس با استقبال خوبی از طرف مدرسان روبه رو شد، ادامه داد: مدرسان با دقت کامل بحث ها  را مورد نقد و بررسی قرار می‌دادند و نسبت به تازگی مباحث رضایتمندی داشتند.

طغرانگار در پایان ادامه داد: شیوه بیان مدرسان دوره به دلیل همبستگی مطالب و تسلط مدرسان به موضوع بسیار گویا  و آموزنده بود.

همچنین علیرضا زینالی، یکی از اساتید حوزه دفاع مقدس، ضمن تبریک به دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان به دلیل عملکرد مناسب و تخصصی در حوزه دفاع مقدس، ابراز کرد: این دانشگاه توانست خط شکن آکادمیک در این عرصه شود و مسئله دفاع مقدس را وارد حوزه اساتید کند.

وی افزود: دفاع مقدس دارای علم و باورهای بسیار بالایی است و اساتید می‌توانند با هوشمندی، دقت و بصیرت مباحث را وارد دانشگاه‌ها کنند.

زینالی با بیان اینکه اندیشه و باور نجات بخشی در دفاع مقدس وجود دارد، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به تفکرات دفاع مقدس راهکار هوشمندی به دانشجویان منتقل کند و در جهت انتقال به نسل جوان، ایجاد حس وطن دوستی و همدلی ملی تلاش کند.

وی با اشاره به حضور عالی اساتید دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان، اظهار کرد: اساتید حاضر در دوره بسیار پویا بودند و دوره را به نقد و بررسی سوق می‌دادند.

زینالی در خصوص انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانشگاه‌ها گفت: دانشجویان اساتیدرا الگوی خود قرار می‌دهند و اساتید می‌توانند با بیان واقعیت‌های دفاع مقدس در کلاس‌های درسی و نقد و تحلیل آن در جهت زنده نگه داشتن دفاع مقدس تاثیرگذار باشند.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار