مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت : عده‌ای امروز به طعنه می‌گویند چرا جوانان ما به سوریه می‌روند افزود: امروز اگر نیرو به سوریه نفرستیم باید کفش‌های داعش را در ایران واکس بزنید، اگر ما امروز به سوریه کمک می‌کنیم به معنای صدقه دادن نیست بلکه هزینه امنیتمان را می‌دهیم در زمان دولت‌های استعماری جوانان ما را برای جنگ به ظفار می‌بردند که هیچ ربطی به ما نداشت.
کد خبر: ۵۶۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 10 February 2018

شریعتمداری در دماوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حسین شریعتمداری با حضور در جمع مردم شهرستان دماوند در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه برای رسیدن به پیروزی در انقلاب اسلامی از عقبه‌های تند و شیب‌داری عبور کرده‌ایم اظهار داشت: در این مسیر سختی‌ها، تبعات و مشکلاتی نیز داشته و داریم اما به قول بزرگان مسیر را باید با ملامت‌ها و زحمت‌ها پیمود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخلاف سایر انقلاب‌ها مکتب را همراه با خود نیاورده بلکه از قبل همراه آن بوده است تصریح کرد: در انقلاب‌های دیگر ایدئولوژی‌ها در دست حاکمان بود و آن گونه که دوست داشتند آن را تفسیر می‌کردند اما انقلاب اسلامی براساس مکتبی تحقق پذیرفت که قبلاً وجود داشت و فقط در اختیار مسئولان نبود و نیست بلکه در اختیار مردم بوده و هست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: انقلاب اسلامی سقف ظلمانی نظام سلطه را شناخته و طرحی نو ایجاد کرد که هنوز در آستانه 40 سالگی پا برجاست، ویژگی این نسخه جز معنویت این است که ظلم‌ستیز است و آنقدر برای دشمنان با اهمیّت بود که پس از گذشت مدّتی از پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها گروه تروریستی را برای ضربه زدن به نظام تشکیل دادند و ظلم‌های مضاعفی مانند ماجرای طبس، جنگ تحمیلی، جنگ شهرها، جنگ نفتکش‌ها و غیره را بر ما تحمیل کردند.

بهترین تعبیر برای انقلاب اسلامی تعبیری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و آن را بعثت دوم خواندند، یعنی بار دیگر پس از گذشت قرن‌ها اسلام ناب بر حاکمیت قرار گرفت.

شریعتمداری با بیان اینکه اینجا یک رخدادی به وقوع پیوسته که با سایر رخدادها تفاوت ماهوی دارد بیان کرد: بهترین تعبیر برای انقلاب اسلامی تعبیری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و آن را بعثت دوم خواندند، یعنی بار دیگر پس از گذشت قرن‌ها اسلام ناب بر حاکمیت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اگر ندانیم چه گوهر نابی در اختیار داریم به آسانی آن را از دست می‌دهیم گفت: در این کشور قبل از پیروزی انقلاب با جمعیت 36 میلیون نفری روزانه شش میلیون بشکه نفت صادر می‌شد اما جای سوأل داشت که پول نفت کجا می‌رفت، امروز ما 80 میلیون جمعیت داریم که روزانه نهایتاً دو میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: همین فرانسه که عده‌ای از مسئولان امروز فکر می‌کنند دوست قدیمی‌شان را پیدا کرده‌اند در زمان جنگ ابزاری را در اختیار عراق گذاشته بود که تمام بشکه‌های ما را از بین می‌برد، ما در آن زمان صاحب هیچ چیزی در کشور نبودیم به جز چند شهر که حتی وزیر، نخست وزیر و برخی نمایندگان را سلطه‌گران انتخاب می‌کردند.

شریعتمداری با بیان اینکه عده‌ای امروز به طعنه می‌گویند چرا جوانان ما به سوریه می‌روند افزود: امروز اگر نیرو به سوریه نفرستیم باید کفش‌های داعش را در ایران واکس بزنید، اگر ما امروز به سوریه کمک می‌کنیم به معنای صدقه دادن نیست بلکه هزینه امنیتمان را می‌دهیم در زمان دولت‌های استعماری جوانان ما را برای جنگ به ظفار می‌بردند که هیچ ربطی به ما نداشت.

وی تأکید کرد: پیش از انقلاب هیچ جایگاهی در منطقه و در سطح بین‌المللی نداشتیم؛ ولی امروز فقط با یک نگاه می‌بینیم که اصلی‌ترین قدرت منطقه‌ایم خاورمیانه بزرگ به نام ایران متولد شد که قبل از انقلاب این حیات خلوت که دست آمریکا و عقبه‌های آن بود، در حال حاضر در اختیار ماست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان همچنین تصریح کرد: امام خمینی(ره) ملت‌ها را به امت تبدیل کرد و شاگردان این مکتب مانند سید حسن نصرالله قومیت‌ها را تبدیل به ملت می‌کنند که این اقتدار ماست، امروز اگر دشمن ما نمی تواند موفق شود دلیلش این است که در این آوردگاه ما پیام داریم و او ندارد.

شریعتمداری در ادامه با بیان اینکه ماهیت ما و دشمن در درگیری است گفت: میدان جنگ تغییر می‌کند اما اصل موضوع تغییر نمی‌کند، اگر انقلاب اسلامی در طول سال‌ها کمرنگ شده پس چرا دشمنی‌ها روزبه روز بیشتر می‌شود و آمریکا تمام توان خود را می‌گذارد تا نفوذ ما را کم کند زیرا موجودیت ما موجودیت آمریکا را به خطر انداخته و موجودیت آمریکا موجودیت ما را به خطر می‌اندازد.

وی با تأکید بر اینکه باید روی کسانی که پایه‌های نظام را هدف قرار داده‌اند حساس باشیم عنوان کرد: مسئولی که زن و بچه‌اش در خارج از کشور زندگی می‌کند و کسی که در فتنه 88 وطن‌فروشی کرده نباید در کشور مسئول باشد چون به وقتش ضربه‌اش را وارد می‌کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به موضوع تحریم ورزشکاران ایرانی توسط سامسونگ در کره جنوبی خاطرنشان کرد: هدیه جزو تحریم نیست این مسئله مهّم است که دشمن می‌خواهد ما را تحقیر کند، مسئول المپیک کشور ما می‌گوید باید خودمان گوشی برای ورزشکاران بخریم اما این مسئول نمی‌فهمد که جریان چیز دیگری است.

شریعتمداری در پایان با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد برجام این بود که متوجه شدیم آمریکا غیرقابل اطمینان است خاطرنشان کرد: اروپا و آمریکا بر سر برجام هیچ اختلافی ندارند، آمریکا می‌گوید باید محدودیت‌های موشکی و حضور ایران در منطقه نیز جزو برجام باشد زیرا در غیر این صورت برجام ناقص است و باید کامل شود، اما اروپا می‌گوید برجام سرجایش باشد اما در مورد ایران، محدودیت وجود داشته باشد و این یعنی حرف یکی است و این تنها یک بازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار