مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان:
مدیر کل تامین اجتماعی استان از اجرای طرح کرامت رضوی برای اعزام مستمری بگیران به مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 06 February 2018

تابناک زنجان/مدیر کل تامین اجتماعی استان با مقایسه وضعیت بیمه شدگان  قبل وبعداز انقلاب گفت:در کل کشورقبل از انقلاب یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی داشتیم که این رقم به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفررسیده و حدود ۱۳ تا ۱۴ برابر شده است.

 علیاری به تعداد بیمه شدگان استان هم اشاره کرد وافزود:  9هزار نفر بیمه شده اصلی استان در قبل از انقلاب امروزبه ۱۸۱ هزار نفر رسیده و۲۰ برابرشده است.

 وی با بیان اینکه افزایش مستمری بگیران استان  از۳۰۰ نفرقبل از انقلاب به ۴۰ هزار نفررسیده است گفت: در کل کشور افراد تحت پوشش سازمان ، قبل از انقلاب چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودوامروز این رقم بیش از ۴۲ میلیون نفر است .

مدیر کل تامین اجتماعی استان با تاکید براینکه امروز بیش از۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش نظام تامین اجتماعی هستند خاطر نشان کرد: ایران درمنطقه به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته در عمل به نظام تامین اجتماعی است .

علیاری به اقدامات سال گذشته تامین اجتماعی اشاره کردوافزود::بازرسی الکترونیکی همه کارگاه‌ها از اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت و درمدت۴ ماه گذشته نزدیک به ۸۰ درصد کارگاه‌های استان از طریق الکترونیکی بازرسی شدند.

وی با اشاره به ویژگی های مثبت بازرسی الکترونیکی افزود: نتیجه بازرسی درهمان جا ثبت و دیگر قابل تغییر نیست که این شیوه خطا وتبانی رابه کمترین میزان می رساند در نتیجه باعث کاهش تنش میان کارفرما و کارگر می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان از تبدیل پرونده ۵۳۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش قبلی به پرونده الکترونیکی خبر داد وافزود: تا پایان امسال همه پرونده‌ها ی بیمه ای الکترونیکی می شود.

 علیاری با بیان اینکه طرح بیمه زنان خانه دار به عنوان یکی از طرح های زیربنایی است گفت: درحال حاضر 3 هزارو 460 نفر از زنان خانه دار استان بیمه شده اند.

وی به پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی هم  اشاره کرد وافزود: در صدد هستیم که به محض ثبت ازدواج در دفترخانه ، همان لحظه مبلغ کمک هزینه ازدواج را نیز به حساب بیمه شده ، واریز کنیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان از اجرای  طرح کرامت رضوی برای اعزام مستمری بگیران  به مشهد خبر داد وگفت: با اجرای  این طرح افراددارای سن بالا و حقوق پایین  به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

علیاری از اعزام یک‌هزار نفربا هزینه سازمان درقالب طرح رضوی به مشهد خبردادوافزود :تا پایان سال هم یک گروه دیگر اعزام می شوند.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار