مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:
امسال 25 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب و بیش از 12 کیلومتر توسعه شبکه در شهرهای استان انجام شده است.
کد خبر: ۵۶۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴ 06 February 2018

تابناک زنجان/ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تشریح عملکرد شرکت آب و فاضلاب در حوزه فنی و توسعه این شرکت گفت: در بخش تامین ، تصفیه ، ذخیره ، انتقال و توزیع آب در شهرهای استان کارهای بزرگی در دست انجام است.

علیرضا جزء قاسمی تکمیل و بهسازی مخزن 20 هزارمترمکعبی 3 شرقی و ایستگاه پمپاژ3 شرقی (امیرکبیر) شهر زنجان با ظرفیت  950 لیتر درثانیه با اعتباربیش از19 میلیارد ریال را از طرح های اجرا شده در حوزه فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد.

وی درادامه از  تکمیل ساختمان امور اداری و بهره برداری شهر ابهر به مساحت 750 مترمربع خبر داد  و گفت: این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اجرای آن اعتباری معادل 8 میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

جزء قاسمی به تجهیز 6 حلقه چاه در شهرهای زنجان ، خرمدره ، ماهنشان ، قیدار و ابهر نیز اشاره کرده وافزود: حفر 5 حلقه چاه نیز در شهرهای نوربهار ، هیدج ، صایین قلعه و ابهر (2 حلقه) در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان یادآور شد: در سال جاری 25 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب و بیش از 12 کیلومتر توسعه شبکه در شهرهای استان انجام شده است.

جزء قاسمی با اشاره به احداث و تکمیل ساختمان اداری و بهره برداری آبفای شهر حلب نیزگفت: برای اجرای این پروژه بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این ساختمان 150 متر مربع زیر بنا دارد.

وی با بیان اینکه تأمین آب سالم و بهداشتی برای مردم استان با بیشترین کیفیت ممکن انجام گرفته است افزود: شرکت آب و فاضلاب استان با تلاش شبانه روزی می کوشد تا این خدمات با کیفیت بیش از گذشته انجام گیرد.#

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار