رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تأکید کرد:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نمایش اقتدار ملی در برنامه‌های دهه فجر امسال،‌ گفت:‌ افزایش آگاهی عمومی نسبت به تحولات سیاسی،‌فرهنگی،‌اجتماعی و اقتصادی روز دنیا یکی از ضرورت‌های اجرایی در تدوین برنامه‌های دهه فجر است.
کد خبر: ۵۵۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 17 January 2018

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام و المسلمین«محمد فخرالدینی» در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر استان یزد،‌ با بیان این‌که انقلاب اسلامی عبرتی مثبت و شاخص برای تاریخ بشیریت است، اظهار کرد: شهدا هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با خون پاک خود ارزش‌های انقلاب را در برابر توطئه دشمنان بیمه کردند.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف،‌ افزود: برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی نظیر 22 بهمن در حقیقت گرامیداشت ایثارگری‌ها و یادآوری‌های پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم کفر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که نیروی‌های مسلح از جمله اقشار تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هستند،‌ گفت: حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای نظامی و دفاعی ایران اسلامی جهادی است که باید بیش از پیش به رخ مستکبران کشیده شود.

فخرالدینی با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های تبیینی برای مراسم بزرگداشت دهه فجر‌ در استان یزد، تصریح کرد: دستاوردهای نظامی کشور که نمادی از اقتدار این نظام مقدس است باید در مناسبت‌های ملی و مذهبی نمایش داده شوند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان دین و نظام اسلامی علیه امنیت ملی ایران اسلامی،خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی عمومی نسبت به تحولات سیاسی،‌ فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی روز دنیا از دیگر ضرورت‌های اجرایی در تدوین برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی در پایان حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در برنامه‌ها و راهپیمایی 22 بهمن را ضروری دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی نظامی مردمی است و با حضور همیشه در صحنه مردم پایدار و استوار خواهد‌ماند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار