فرماندار یزد تأکید کرد:
فرماندار یزد با اشاره به تصويب 20 طرح در كارگروه اشتغال این شهرستان،‌ گفت: بررسی ظرفیت و نیازهای منطقه یکی از راهکارهای موثر در ایجاد اشتغال موثر و پایدار است.
کد خبر: ۵۵۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 17 January 2018

«مصطفي سالاري» در سومين جلسه كارگروه اشتغال شهرستان يزد با اشاره به اهميت اشتغال و سیاست‌های مهم دولت تدبير و اميد در اين حوزه اظهار کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از مهم‌ترین وظایف کارگروه به شمار می‌رود که این امر با دلسوزی و برنامه‌ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت‌ها محقق می‌شود.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی به عموم شهروندان تأكيد كرد و افزود: خوشبختانه در دولت دوازدهم راهكارها و تسهيلات خوبي براي طرح‌های اشتغال‌زا در نظر گرفته‌شده كه اميدواريم تا پايان سال شهرستان يزد بتواند به‌صورت كامل اعتبارات تخصیص‌ یافته شهرستان را جذب نمايد .

فرماندار یزد گفت: بررسی ظرفیت و نیازهای منطقه، بررسی طرح‌های توجیه‌پذیر از نظر اقتصادی، توجه به بازار توليد و مصرف از مهم‌ترین شاخص‌هایی است كه در تصويب طرح‌های مدنظر بايد قرار گيرد .

سالاري در پايان همكاري و تعامل بانک‌ها با دستگاه‌های اجرايي را در اين راستا خواستار شد و تصريح كرد: انتظار داريم تا پس از تصويب طرح‌ها در كارگروه شهرستان و استان مسير دريافت تسهيلات توسط متقاضيان از بانک‌ها هموار باشد تا در بازه زماني مناسب بتوانيم به ايجاد فرصت‌های جديد شغلي كمك نماييم .

گفتنی است؛ در سومين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال 33 طرح موردبررسی، بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت كه با توجه به توجيهات ارائه‌شده 20 مورد كه شامل 7 طرح در حوزه جهاد كشاورزي با اشتغال‌زایی 105 نفر، 8 طرح در حوزه ميراث فرهنگي، صنایع‌دستی و گردشگري با اشتغال‌زایی 98 نفر، 2 طرح در حوزه صنعت، معدن با اشتغال‌زایی 280 نفر، 2 طرح در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات با اشتغال‌زایی 15 نفر و يك طرح در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشتغال‌زایی 4 نفر مورد تصويب قرار گرفت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار