علی نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران در ستاد تسهیلات سفر‌های نورزوی استان، میزان گردش مالی و فروش نمایشگاه‌های صنایع دستی در استان را هشت میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 17 January 2018

به گزارش تابناک : علی نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران در ستاد تسهیلات سفر‌های نورزوی استان، میزان گردش مالی و فروش نمایشگاه‌های صنایع دستی در استان را هشت میلیارد تومان اعلام کرد.

وی ارزش افزوده ایجاد شده حاصل از فروش تولیدات بخش گردشگری را موجب رونق اقتصادی و بهبود معیشت ساکنان بومی دانست و گفت: ارائه و عرضه تولیدات بومی و استفاده از توان داخلی مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موردتاکید مقام معظم رهبری است.

معاون عمرانی استانداری مازندران به برپایی نمایشگاه سالانه نوشهر در بخش گردشگری اشاره کردوگفت: این نمایشگاه‌ها امسال با تنوع در بخش تولید، ارائه محصولات و سوغات محلی با بسته بندی و کیفیت مناسب همراه است.

نبیان ایجاد نمایشگاه‌های محلی را در رونق گردشگری مؤثر دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها مشتریان ثابتی را در بین گردشگران ایجاد خواهد کرد که همواره برای خرید از این مکان‌ها علاقمندی نشان می‌دهند.

وی از برپایی ۱۶ نمایشگاه در سطح استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در ۱۲ شهرستان استان با هدف پاسخگویی به نیاز‌های مسافران در بخش گردشگری ایجاد شدند.

 

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار