مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری :
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر باید خلاقانه و نوآورانه باشد و با شکوه برگزار شود.
کد خبر: ۵۵۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 17 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- امروز اولین جلسه کمیته کارگری دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای کمیته کارگری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
سیدعباس جزایری در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر باید خلاقانه و نوآورانه باشد و همچنین برنامه‌های این دهه باید با شکوه برگزار شود.
وی ادامه داد: دهه فجر تولد انقلاب اسلامی و متعلق به همه اقشار مردم است و جامعه کارگری نیز همگام با سایر اقشار جامعه برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با رویکرد نقش کارگران در پیروزی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می‌کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اجرای باشکوه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تابعه این اداره‌کل باید از تمام ظرفیت خود در راستای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این دهه استفاده کنند.
علی گرجی در ادامه جلسه کمیته کارگری دهه فجر انقلاب اسلامی آگاهی‌بخشی اندیشه‌های انقلاب را یکی از مهم‌ترین ارکان جهت نهادینه کردن اندیشه‌های انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: بازگو کردن این اندیشه‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی برای جامعه امروز و به‌خصوص جامعه کارگری داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های سی و نهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید با انسجام و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود، عنوان کرد: کمیته کارگری دهه فجر یکی از مهم‌ترین کمیته‌های دهه فجر چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: جهت‌دهی به برنامه‌های توسعه، تقویت و تحکیم هم‌بستگی، وحدت و انسجام ملی، زمینه‌سازی برای ظهور خلاقیت‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار