فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران گفت : دشمن از مقابله با جمهوری اسلامی ایران خسته و درمانده شده است.
کد خبر: ۵۵۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 17 January 2018

به گزارش تابناک : سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در یادوراه سردار شهید حسن باقری که امروز ( 26 دی) در محل کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد اظهار کرد: حضرت امام (ره) اقدامی کرد که الهامی بزرگ در روح فرزندان انقلاب بود.

وی افزود: یکی از این افراد که از آبشخور امام بیرون آمد، شهید غلامحسین افشردی ( حسن باقری) بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله عنوان کرد: شهید باقری درک کرده بود که نظام جمهوری اسلامی به چه افراد و کارهایی نیاز دارد.

سردار یزدی تصریح کرد: شهید باقری نظامی، حقوقدان و خبرنگار نبود بلکه زاییده انقلاب اسلامی بود و همه این خصوصیات را با هم داشت و می خواست بزرگی را برای مردم به ارمغان آورده و مقابل دشمن ایستادگی کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله با بیان اینکه نظام اسلامی با کسی جنگ نداشت ادامه داد: سلاح و هواپیماهای آمریکایی مانند اف 16، آواکس که در دوران طاغوت خریداری شد همگی برگشت و پول آن را نیز به ما ندادند لذا جنگ به ما تحمیل شد و فرزندان انقلاب برای دفاع وارد این میدان شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد هستیم که دشمن در آب های خلیج فارس حضور دارد و نمی تواند به ما چپ نگاه کند ادامه داد: دشمنان در یمن ، سوریه و افغانستان جنایت های بی شماری مرتکب می شوند اما نمی توانند به نظام و مردم ما آسیبی وارد کنند و این به علت نگاه هایی هست که شهید باقری ها با آن بزرگ شدند و امروز نیز در مردم ما حضور دارند.

سردار یزدی ادامه داد: صدام را 36 کشور حمایت تسلیحاتی و مالی کردند همچنین 9 کشور نیروی نظامی به صدام می دادند تا جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورند اما امام جوانان ما را که نظامی نبودند برای دفاع از کشور آماده کردند.

فرمانده سپاه محمد رسوال الله افزود: امروز دشمن چگونه از مقابله با جمهوری اسلامی خسته و درمانده شده است که اصلی ترین علت آن شهید حسن باقری و حسن طهرانی مقدمی ها هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه افرادی مانند این شهیدان کشور ما را بزرگ کرده و مفتخریم که حتی یک قطعه از کشور در 40 سال گذشته جدا نشده است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار