جباری: همچنین وضعیت کشته‌های سوانح ترافیکی در استان فارس را نامطلوب دانست و افزود: سوانح ترافیکی استان فارس در ۸ ماهه نخست امسال ۱۰۶۸ کشته و حدود ۱۷ هزار مصدوم داشته است که این آمار استان فارس را در جایگاه اول کشته‌های سوانح ترافیکی و جایگاه چهارم در تعداد مصدومان این سوانح قرار داده است.
کد خبر: ۵۵۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 11 January 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: جباری در جمع نمایندگان بیمه و اعضای ستاد دیه استان فارس گفت: زندانیانی که بیمه نامه شخص ثالث نداشته اند از محل صندوق تامین خسارت‌های بدنی حمایت می‌شوند و زندانیانی که سقف بیمه نامه آن‌ها کمتر از خسارت تعیین شده است هم با همکاری بیمه‌های کشور حمایت می‌شوند.
وی با تاکید بر ضرورت تهیه بیمه نامه شخص ثالث هم گفت: با توجه به مسئولیت سنگین استفاده از وسایل نقلیه لازم است که همه دارندگان خودرو و موتورسیکلت تهیه این بیمه نامه را در اولویت قرار دهند و از ظرفیت و حمایت‌های قانون بیمه شخص ثالث بهره‌مند شوند.
مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور یادآور شد: آمار زندانیان جرائم غیر عمد رانندگی با اجرای قانون بیمه شخص ثالث از پارسال به شدت کاهش یافته است و حدود ۶۰۰ زندانی جرائم غیر عمد رانندگی در زندان‌های کشور هستند که ۹۰ از آن‌ها در استان فارس است.
جباری همچنین وضعیت کشته‌های سوانح ترافیکی در استان فارس را نامطلوب دانست و افزود: سوانح ترافیکی استان فارس در ۸ ماهه نخست امسال ۱۰۶۸ کشته و حدود ۱۷ هزار مصدوم داشته است که این آمار استان فارس را در جایگاه اول کشته‌های سوانح ترافیکی و جایگاه چهارم در تعداد مصدومان این سوانح قرار داده است.
این مقام مسئول ازبرنامه ریزی برای کاهش آمار کشته‌ها و مصدومان سوانح ترافیکی در استان فارس خبر داد و گفت: در جلساتی که با مسئولان استان فارس داشته ایم بر این موضوع تاکید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار