استاندار قم:
استاندار قم گفت: هر دستگاهی در استان وظیفه دارد به نقش خود در زمینه اشتغال فراگیر عمل کنند تا رشد اشتغال و تولید را در استان قم را شاهد باشیم.
کد خبر: ۵۴۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴ 08 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به دهه بصیرت اظهار کرد: برنامه‌های این دهه باید موجب افزایش آگاهی ما شود، سالروز قیام 19 دی مردم قم را باید گرامی داشت و امسال چهلمین سالگرد وقوع این قیام است.

وی ادامه داد: همه کسانی که در مسیر اعتلای کشور نگاه فرابخشی دارند، قابل تقدیر هستند، رمز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، داشتن نگاه ملی و ترجیح منافع ملی بر منافع جناحی و فردی است و راه دیگری جز این وجود ندارد.

استاندار قم افزود: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر نگرش‌های مدیران است، تا زمانی که این اتفاق نیفتد، موفقیتی به دست نخواهیم آورد، این خطاب به همه افراد است و همه باید به ابعاد دقیق این موضوع مهم توجه کنند.

صادقی وظیفه دولت را تامین زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: برخی فرض می‌کنند که باید همیشه دولت پاسخگو باشد و برخی افراد هم سوال کننده باشند، همیشه این گونه نیست و هر مجموعه ‌ای باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، با حرف زدن هیچ مشکلی حل نمی‌شود و باید عمل کنیم.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر شاهد یک سری حرکت‌ها بودیم که انگشت اتهام به سمت دولت بود، این واقعیت ندارد و نباید راه را اشتباه برویم، نباید با برنامه‌هایی که انجام می‌دهیم، برای کشور هزینه درست کنیم.

استاندار قم افزود: افرادی که در حاکمیت مسؤولیت دارند از درک لازم برخوردار هستند و با کمترین امکانات بهترین کار را انجام دادند، در روزهای اخیر هر دستگاهی وظیفه خودش را به خوبی انجام داد و وضعیت شهر قم کنترل شد و مشکلی به وجود نیامد در این راستا باید از دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی تقدیر کرد.

صادقی مدیریت امنیتی در استان قم را متمرکز دانست و تصریح کرد: جلوی اتفاقات غیرقابل پیش بینی در استان گرفته شد.

وی یادآور شد: هر دستگاهی در استان قم وظیفه دارد به نقش خود در زمینه اشتغال فراگیر عمل کنند تا رشد اشتغال و تولید را در استان قم را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: وقوع اغتشاشات به دلیل عدم آگاهی درست و نیز ارائه اطلاعات هدایت شده از طرف کشورهای بیگانه است، باید افزایش آگاهی جوانان صورت بگیرد تا از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

استاندار قم افزود: باید مدیران دستگاه‌های مختلف نقش‌های خودشان را در شورای اداری داشته باشند و روال برنامه ریزی جلسات این شورا در قم تغییر کند تا جلسات شورای اداری اثرگذار باشد، نباید این جلسات فقط به سخنرانی چند نفر خلاصه شود.

صادقی در پایان با اشاره به ضرورت استفاده از حداکثر ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در توسعه کشور خاطرنشان کرد: باید از حداکثر توان و ظرفیت خودمان برای مدیریت منابع در دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار