کد خبر: ۵۴۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 28 December 2017

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه امروز چهارشنبه نبز در استانهای ادلب و حماه مجددا با تروریستهای جبهه النصره درگیر شد؛ تروریستهایی که در اطراف ادلب نیز با باقی مانده عناصر داعش نیز درگیر هستند.

یک منبع نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که ارتش سوریه به حملات خود در محور روستای «ابودالی» واقع در ریف جنوب غربی ادلب ادامه داده و با آزادسازی پدافند هوایی قدیمی و «تل الاسود» واقع در شرق ابودالی، پیشروی چشمگیری داشته است.

ارتش سوریه در عملیات خود به سمت ابودالی در تلاش است که از سمت شرق این روستا عملیات کند و بدین ترتیب فاصله خود را با آن کاهش دهد.

همزمان با نزدیک شدن ارتش سوریه به ابودالی، در ریف شمال شرقی استان حماه (در نزدیکی مرزهای اداری استان ادلب) نیروهای مقاومت با تروریستها درگیر هستند و ارتفاعات «تل العین» و روستای «قبیبیات أبو الهدى» نیز تحت کنترل ارتش درآمد.

ارتش سوریه در مناطق « تل المقطع و المشیرفة» در مجاورت ابودالی، با تروریستهای جبهه النصره درگیر است. ارتش قصد دارد با آزادسازی این منطقه، آن را به عنوان نقطه آغاز حملات آتی خود به سمت فرودگاه نظامی «ابوالضهور» در ریف ادلب قرار دارد و از آنجا عازم ادلب شود.

وبگاه معارض عنب نیز گزارش داد که ارتش سوریه در شمال استان حماه موفق شد روستای راهبردی «ام حارتین» را آزاد کند.

نیروهای سوری با آزادسازی این روستا، به نزدیکی روستای راهبردی «عطشان» رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار