رئیس بهزیستی شهرستان شیراز گفت:در کلان‌شهر شیراز آسیب‌ها و معضل‌های اجتماعی از مرحله پیشگیری گذشته و به هزینه و درمان تبدیل شده و در نتیجه جامعه با مشکل اعتیاد، طلاق و بزه‌کاری روبه‌رو شده‌ است.
کد خبر: ۵۴۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 26 December 2017

تابناک فارس به نقل از فارس:حمید آذرمی  در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز اظهارداشت: در کلان‌شهر شیراز آسیب‌ها و معضل‌های اجتماعی از مرحله پیشگیری گذشته و به هزینه و درمان تبدیل شده و در نتیجه جامعه با مشکل اعتیاد، طلاق و بزه‌کاری روبه‌رو شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگرفتن نواحی 3 و 4 آموزش و پرورش شیراز در مناطق ناکارآمد و آسیب‌پذیر نیاز به بازنگری از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان شیراز تصریح‌کرد: نسبت دانش‌آموزان بعضی از مدارس نواحی 3 و 4 آموزش و پرورش به دانش‌آموزان اتباع بیگانه 70 به 30 است و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به رفع این مشکل نیست و نیاز به اجماعی عمومی دارد.

آذرمی با اشاره به‌ اینکه بی‌توجهی به آسیب و معضل اجتماعی تعداد مرجعان به کلانتری‌ها، دادگاه‌ها، بهزیستی و کمیته امداد را افزایش می‌دهد، افزود: در 2 سال گذشته برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و افزایش مهارت‌های فنی 110 نشست با والدین و دانش‌آموزان توسط سازمان بهزیستی برگزار شده‌است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار