معاون اول رئیس‌جمهور در شادگان:
جهانگیری گفت: همه تکنولوژی بومی سازی پرد تا مدت ها در اختیار شرکت های آمریکایی بود، امروز به فضل الهی طراحی و مهندسی آن به وسیله مهندسان ایرانی انجام گرفته است. این توانمندی بزرگی است که در تحریم ها کسب شده است.
کد خبر: ۵۳۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در آیین افتتاح رسمی اولین کارخانه تولید آهن اسفنجی با فناوری ایرانی پرد که در محل این کارخانه برگزار شد، اظهار داشت : همه تکنولوژی بومی سازی پرد تا مدت ها در اختیار شرکت های آمریکایی بود، امروز به فضل الهی طراحی و مهندسی آن به وسیله مهندسان ایرانی انجام گرفته است. این توانمندی بزرگی است که در تحریم ها کسب شده است. 

‎معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه خوزستان قلب تپنده ایران است، ادامه داد: ایرانیان خوزستان را خانه خود می دانند. خون بسیاری از عزیزان ما در خوزستان ریخته شده است. خوزستان مرکز انرژی ، آب ، صنعت و کشاورزی در کشور و همه چیز ایران است. 

جهانگیری در ادامه با تاکید بر اینکه باید به مسائل استان خوزستان به صورت جدی پرداخته شود، بیان داشت: اگر نیاز باشد ده ها بار به استان می آیم . امیدوارم با اختصاص منابع کافی محرومیت ها برطرف شود و کارخانه ی فولاد شادگان در حوزه های ذوب آهن ، نورد و ..‌ توسعه پیدا کند .

جهانگیری گفت: امیدوارم که این کارخانه فولاد در شادگان توسعه پیدا کند و محصولات فولاد شادگان با مُهر شادگان در سراسر دنیا عرضه شوند و شادگان به قطب صنعت ایران تبدیل شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار