شهردار اقلید از تلاش شهرداری این شهر با هدف ایجاد درآمد پایدار در راستای توسعه پایدار شهری و نقش‌آفرینی در اشتغال‌زایی سخن گفت و از بررسی 12 طرح برای این منظور خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 11 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:اکبر مسعودی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی، حسن‌آباد و سده، شهردار اقلید، برخی از مسؤولان شهرستانی و رئیس و کارشناسان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد از اهمیت برگزاری چنین جلساتی سخن گفت و بر لزوم خروجی این جلسه در راستای رفع مشکلات شهرستان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری نیاز به درآمد پایدار برای تأمین هزینه ارائه خدمات دارد عنوان داشت: شهرداری اقلید می‌کوشد تا با اجرای طرح‌های متعدد علاوه بر ایجاد منبع درآمد پایدار برای ارائه خدمات شهری و رفاهی مناسب به شهروندان و مدیریت مؤثر شهری، در اشتغال‌زایی شهر و شهرستان نیز نقش ایفا کند.

مسعودی اجرای طرح بازیافت زباله در سطح شمال فارس، هتل شهرداری اقلید با طرح و دیدگاه مناسب، راه‌اندازی کارخانه آسفالت برای رفع نیاز منطقه و ایجاد غرفه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی و توسعه این صنعت را ازجمله برنامه‌های شاخص شهرداری اقلید در راستای اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار خواند و از 12 طرح کلی شهرداری اقلید با اهداف عنوان‌شده خبر داد.

شهردار اقلید تصریح کرد: درآمد پایدار موجب پایداری توسعه شهری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار