شهرداران کشور همزمان با برگزاری هشتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل و حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری، برای جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری رقابت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۳۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 11 December 2017

گردهمایی شهرداران و مدیران شهری در هشتمین همایش شهرایده آل

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی رویداد ، مهندس عاطفی دبیر اجرایی هشتمین رویداد شهر ایده آل گفت :در این همایش که همراه با برگزاری نمایشگاهی بزرگ از 10 تا 13 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین الملل کیش برپا می شود شهرداران سراسر کشور و سایرمتولیان حوزه مدیریت شهری به تعامل و هم افزایی دراین باره خواهند پرداخت.

وی افزود :سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، سازمان پدافند غیرعامل، دبیر خانه کلانشهرهای کشور و استانداری تهران با حمایت و مشارکت خود و ایجاد تعامل و افزایش اثر بخشی در این رویداد حضور خواهند داشت.

عاطفی اظهارداشت :اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشورنیز ضمن حمایت معنوی از این رویداد اعلام کرد :در صورت حضور شرکت های داخلی و خارجی سازنده اتوبوس و مینی بوس های برقی و دیزلی درون شهری در نمایشگاه، نسبت به ارزیابی کیفی و فنی خودروها برای خریدهای آتی مذاکره خواهد شد.

به گفته وی ،نشست های تخصصی حوزه پسماند و سازمان های پارکها و فضای سبز نیز با حضور مدیران عامل سازمانهای مذکور از سراسرکشور همزمان با همایش و نمایشگاه شهر ایده آل برگزار خواهد شد.


گردهمایی شهرداران و مدیران شهری در هشتمین همایش شهرایده آل

دبیر اجرایی هشتمین رویداد شهر ایده آل تصریح کرد: شهرداریها و شوراهای اسلامی شهرها در همایش و نمایشگاه امسال حضور پررنگی دارند و برنامه ریزی شده است تا همه مسئولین شهری حاضر در رویداد از نمایشگاه بازدید ویژه به عمل آورند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده شهرداریها از ارائه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری به سرمایه گذاران در رویداد سال گذشته،کتاب ویژه فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرداریهای کشور چاپ و رونمایی گردید.

به گفته عاطفی ،یکی از نکات برجسته این دوره از نمایشگاه حضور استارتاپ فناوریهای نوین حوزه مدیریت شهری و پارکهای علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان این حوزه می باشد تا از طریق این رویداد ضمن آشنایی و آگاهی  از تکنولوژیهای نوین مدیریت خدمات شهری و بهره مندی از این فناوریها، با دغدغه های فناوران و استارتاپ های نوپای دانش بنیان نیز آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد:در همایش شهر ایده آل ،سخنرانی و ارائه مقالات مختلف علمی، تحقیقاتی وکاربردی از سوی محققان و اساتید دانشگاه در حوزه های تخصصی درآمدهای پایدار شهری، سرمایه گذاری در گردشگری، فضای سبز، پسماند، حمل و نقل و ترافیک، شهر هوشمند و پدافند غیر عامل ارایه خواهد شد.


گردهمایی شهرداران و مدیران شهری در هشتمین همایش شهرایده آل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار