در اولین دیدار از این سری مسابقات ، تیم اصحاب رسانه توانست در یک دیدار جذاب ، دیدنی و پرگل تیم روابط عمومی سپاه فتح استان را شکست دهد.
کد خبر: ۵۳۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 11 December 2017
با نگاهی به آمار مرگ و میر در سال های اخیر ، متوجه می شوید ، کمبود تحرک در افراد با جنسیت و سن های مختلف به عنوان یکی از دلایل تاثیر گذار در این آمار است.
ورزش هایی مانند پیاده روی ، کوهپیمایی ، شنا و غیره به عنوان ورزش هایی که مناسب سنین بالا هستند بسیار مورد توجه قرار گرفته و سعی در تبلیغ آن می شود اما واقعیت این است که در سنین پایین تر ورزش علاوه بر تحرک جسمی نیاز مبرمی به تحرک روحی و ذهنی دارد که برخی رشته ها مانند والیبال ، فوتسال در اولویت این سنین قرار می گیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه بویراحمد ، برخی از اصحاب رسانه شهر یاسوج در اقدامی قابل تحسین ، تیم فوتسالی تشکیل داده و به منظور ایجاد انگیزه و تحرک در میان دستگاه های دولتی و دیگر دستگاه ها ، برنامه ریزی برای انجام هر هفته یک مسابقه با پرسنل یکی از این دستگاه ها را انجام داده اند که امروز افتتاحیه ی این اقدام ورزشی ، فرهنگی خود را به دیدار با تیم روابط عمومی سپاه فتح استان اختصاص دادند .
در اولین دیدار از این سری مسابقات ، تیم اصحاب رسانه توانست در یک دیدار جذاب ، دیدنی و پرگل تیم روابط عمومی سپاه فتح استان را شکست دهد.
اسحاق باقرزاده خبرنگار و بازیکن تیم اصحاب رسانه به عنوان هماهنگ کننده ی این دیدار به خبرنگار تابناک گفت : با توجه به وظیفه ی اصحاب رسانه در کمک به ترویج فرهنگ های حسنه و همچنین توجه به برخی مشکلات جسمی ناشی از کم تحرکی در جامعه خصوصا در جامعه کارمندی ، تعدادی از خبرنگاران در یک تصمیم جمعی پیشنهاد برگزاری دیدارهای هفتگی فوتسال با تیم های ادارات را نمودند و خوشبختانه استقبال خوبی هم صورت گرفت و در اولین دیدار ، تیم خوب و یک دست روابط عمومی سپاه فتح استان میزبانی دیدار افتتاحی این حرکت ارزشمند را بر عهده گرفت .
لازم به توضیح است ، با توجه به جذابیت فوتسال در میان اقشار مختلف مردم سایت خبری تحلیلی تابناک سعی خواهد نمود که گزارش کوتاهی از این دیدارها را تهیه و منتشر نماید.
گزارش کوتاه دیدار اول
در دیدار نخست ، حریف تیم اصحاب رسانه ، یک تیم یکدست و منسجم بود که با نظم خاصی بازی می کرد ، اما تلاش های تیم اصحاب رسانه نهایتا به پیروزی این تیم منجر شد .
بنابر این گزارش تیم اصحاب رسانه در ابتدا توانستند با زدن دو گل از تیم روابط عمومی سپاه فتح جلو بیفتد اما با بازی منظم تیم حرف 4 به 3 عقب افتاد ، ولی نهایتا این تیم رسانه بود که با زدن 2 گل دیگر نتیجه را 5 به 4 به نفع خود خاتمه داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبرنگاران تیم اصحاب رسانه در پایان بازی ضمن تقدیر از تیم خوب روابط عمومی سپاه از دیگر دستگاه های دولتی خواستند که در جهت رونق گرفتن هر چه بیشتر این اقدام نهایت همکاری را داشته باشند ضمن اینکه آمادگی خود را برای رسانه ای کردن تک تک دیدارها برای ترویج فرهنگ ورزشی در سطح جامعه ، اعلام نمودند.
گزارش تصویری این دیدار
برای دیدن تصویر در اندازه ی واقعی روی ان کلیک کنید
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار