کد خبر: ۵۳۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 09 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیر زندان مرکزی یزد با بیان این‌که افزایش سطح سواد و معرفت مددجویان از جمله وظایف سازمانی است،‌ گفت:‌ فضای تحصیل از مقطع ابتدای تا آموزش عالی در زندان ایجاد شده است.
«حمید‌رضا زارع» در مراسم جشن شکرگزاری سواد آموزی با ارائه گزارشی از وضعیت کمی و کیفی آموزش در زندان،‌اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح علمی زندانیان اقدامات مطلوب وگسترده‌ای در زندان‌های استان یزد انجام شده است.

وی با بیان این‌که اکثر جمعیت کم‌سواد و بیسواد زندانیان از اتباع بیگانه هستند که بستر مناسبی برای سواد آموزی این مددجویان محیا شده است،‌افزود: فضای تحصیل از مقطع ابتدای تا آموزش عالی در زندان ایجاد شده تا مددجو بتواند ضمن بهره‌مندی از این نعمت بازگشت سعادتمندی به جامعه داشته باشد .

مدیر زندان مرکزی یزد در ادامه با اشاره به این‌که درصد قابل توجه از مجرمین از افراد کم سواد و بیسواد هستند،‌گفت: سواد آموزی و کسب علم از تاکیدات وآموزه‌های دینی و از سفارشات پیامبر عظیم الشان اسلام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش برای افزیش سطح سواد و معرفت مددجویان از وظایف دینی و سازمانی ماست و امیدواریم مددجویان هم با تلاش خود در این زمینه آینده روشنی برای خود بسازند .

«مرآت امین رعایا» معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد،‌ افزود: در اینجا امکانات مناسب و فرصت مغتنمی برای مددجویان ایجاد شده است که باید از آن استفاده کرد در مسیر کسب علم قدم برداشت .

وی خطاب به مددجویان تاکید کرد: الان که فرصتی برایتان ایجاد شده تمام سعی خود را بکارببندید که قرآن و علم بیاموزید و علم را در خودتان پرورش دهید علم و قرآن می‌تواند زندگی شما را متحول کند .

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان ضمن تقدیر از زحمات مسئولین زندان مرکزی یزد در امر آموزش، رسالت پیامبر مکرم اسلام را علم  و اخلاق عنوان نمود و زندان یزد را یکی از زندان‌های خوب  کشور در بحث توجه به آموزش دانست .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار