رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد که معاونت عملیات انسداد مرزهای اطراف را پیگیری کنند تا خدای ناکرده حادثه‌ای رخ ندهد.
کد خبر: ۵۳۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 01 December 2017
به گزارش تابناک : سرلشکر باقری با تقدیر از زحمات نیروهای مسلح و افراد دست اندرکار درمراسم اربعین اظهار کرد: مسئولیت برگزاری موفقیت‌آمیز مراسم برعهده دولت است و خدا را شاکریم مراسمی موفق و امن برگزار شد. نیروهای مسلح در مسئله امنیت اسکان و تغذیه بسیار زحمت کشیدند.

بر اساس این خبر، رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برای سال آینده باید کارهایی در دستور قرار بگیرد و گزارش جامعی به مقامات مسئول و رهبری ارائه شود تا تدابیر و نکات خود مطرح کنند.  سال به سال هوای گرم می‌شود که مسائل خاص خود را از نظر بهداشت و مسائل درمانی دارد و باید پیش بینی لازم انجام شود.  برای بازگشایی مرز خسروی و مرز چیلات که عراق پذیرفته باید تلاش کنیم تا از همین روزها مرز خسروی باز شود.

سرلشگر باقری تاکید کرد: مسئله انسداد مرزهای طرفین را معاونت عملیات دنبال می کنند و تا ۱۲ کیلومتر مرز طرفین انسداد انجام شود تا خدای ناکرده حادثه‌ای برای افرادی که می‌خواهند از طریق قانونی وارد عراق شوند رخ ندهد و هریک از نیروهای ما باید در مسئله اسکان و مباحث فرهنگی کمک کنند و این میزان اسکان سپاه را توسعه چند برابری دهیم.

این مقام مسئول گفت: بخشی از مشکلات فرهنگی حل شده و از حالا باید اطلاع رسانی عمومی به ویژه از طریق بسیج به ملت ایران انجام شود و توجیه کنیم از جهات فرهنگی چه رفتاری باید داشته باشند.  مسئله راه آهن برای ترابری زوار را باید در دستور کار قرار داد و در ورود برخی اتباع بیگانه و یکی از همسایگان مشکلی وجود داشت که باید برطرف شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح همچنین عنوان کرد: مسئله امنیت همچنان مسئله اصلی ماست و در سال حادثه قابل توجهی نبود. اما این به این معنا نیست که دشمن کاری انجام نمی‌دهد و باید کار منسجمی برای مقابله با توطئه‌های دشمن انجام شود.






منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار