رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی سمنان:
رئیس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۶۰ مدرسه غیر دولتی در این استان وجود دارد، گفت: ۱۳ هزار دانش آموز در مدارس مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۵۱۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 17 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد اسقائیان غروب سه شنبه در گردهمایی موسسان مدارس غیر دولتی و مراکز علمی آزاد دامغان به میزبانی آموزش و پرورش، ضمن بیان اینکه ۱۶۰مدرسه غیر دولتی در استان سمنان وجود دارد، گفت: ۱۳درصد دانش آموزان استان معادل ۱۳هزار نفر در این مدارس درس می خوانند همچنین این استان ۲۵۹ مرکز پیش دبستانی دارد که حدود ۱۰هزار نوآموز در آنها تحصیل می کنند.

سرویس مدرسه

وی تعداد آموزشگاه های علمی آزاد و زبان در استان سمنان را ۳۸۰ آموزشگاه بیان کرد و اظهار داشت: در این مراکز نیز ۲۰ هزار نفر دانش آموز خدمات آموزشی و علمی را می آموزند.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، نشست تخصصی موسسان این مدارس را برای هم اندیشی و تبیین اهداف و برنامه های حوزه غیر دولتی مفید دانست و بیان کرد: مشارکت بخش غیر دولتی در عرصه آموزش و پرورش، بهره مندی از خلاقیت ها و توانمندی افراد متعهد در این امر، ایجاد ظرفیت های قانونی مدارس غیر دولتی توسط افراد حقیقی و حقوقی، ایجاد فرصت های شغلی و بهره مندی از ظرفیت نیروهای آزاد، متخصص و تحصیل کرده جامعه در زمره اهداف این قبیل نشست ها است.

اسقائیان افزود: نشست موسسان مدارس غیردولتی همچنین استفاده از خدمات با کیفیت آموزش و پرورش در سطح مدارس غیر دولتی و ایجاد ساز و کارهای لازم جهت بهینه سازی، کارآوری، بهره وری و اثر بخشی در مدارس غیر دولتی را دنبال می کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار