دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان خبر داد
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه طرح ضربتی از نخستین روز مردادماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد گفت: در این طرح افراد مناطق محروم در اولویت هستند و زوجین می‌توانند با معرفی یک ضامن مورد اعتماد شعبه و یا معرفی حساب یارانه وام دریافت کنند.
کد خبر: ۴۸۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲ 03 September 2017
سید کوروش معالی ضمن تبریک‌ دهه ولایت و با اشاره به هدف طرح ضربتی برای تسهیلات وام ازدواج اظهار داشت: طبق ابلاغیه بانک مرکزی مخاطب این طرح یازده بانک دولتی، نیمه دولتی و خصوصی است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه طرح ضربتی از نخستین روز مردادماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد گفت: هدف این طرح کاهش صف انتظار متقضیان است و برای این طرح 5 هزار میلیارد تومان منابع اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه شبکه بانکی کشور در ماه بین 70 تا 80 هزار متقاضی دارد، عنوان کرد: بعد از پایان طرح ضربتی پیش‌بینی می‌شود صف انتظاری نباید وجود داشته باشد و مشکل وام‌های ازدواج جوانان برطرف می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در طرح ضربتی افراد مناطق محروم در اولویت هستند افزود: زوجین می‌توانند با معرفی یک ضامن مورد اعتماد شعبه و یا معرفی حساب یارانه وام دریافت کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار