مراسم گشایش پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد روز پنجشنبه با حضور دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 24 August 2017
به گزارش تابناک رضوی ،رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این مراسم تعامل و هم افزایی را از مهمترین شاخصه های توسعه شهری دانست و بیان کرد: شهر مشهد بستر بالقوه ای برای واگرایی های فرهنگی و اجتماعی دارد و ناهمسویی مدیران شهری در حوزه های مختلف از علل عقب ماندگی این کلانشهر بوده است.
محمدرضا حیدری با اشاره به اینکه شورای پنجم می کوشد در تعامل با مدیران فرهیحته دولت در حوزه مدیریت شهری گامهای اساسی بردارد و مسیر توسعه را هموار سازد، افزود:  تعامل محوری مهمترین رویکرد شورای پنجم است زیرا به دنبال هم افزایی و اجماع در مدیریت شهری هستیم.
وی با بیان اینکه تلاش برای بازگشت سرمایه گذاران و فراهم کردن بستر امن سرمایه گذاری از دیگر رویکردهای شورای پنجم شهر مشهد است، افزود: افزایش سرمایه اجتماعی و حس تعلق به شهر نقش مهمی در غنی سازی فرهنگی در این مشهد دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ایجاد عدالت شهری و عدالت اجتماعی از دیگر رویکردهای شورای پنجم دانست و گفت: مشهد باید به عنوان یک کلانشهر فراملی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم قدردان اعتماد مردم به فهرست امید باشیم و خدمت شایسته به شهروندان ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: مقوله جمهوریت و اسلامیت نظام در انتخابات نمود و جلوه دارد.
شورای اسلامی شهر مشهد در دوره جدید 15 عضو دارد. همچنین این کلانشهر دارای 13 منطقه و 44 ناحیه شهرداری است. شهرداری مشهد با افزون بر 10 هزار کارمند علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق 13 گانه این شهر هشت معاونت دارد.
مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران به افزون بر سه و نیم میلیون نفر جمعیت، سالانه پذیرای 27 میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار