نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید مشوق و حامی دولت باشیم و دولت نیز با روحیه قوی و مضاعف در خدمت نظام و ملت باشد.
کد خبر: ۴۸۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 24 August 2017
به گزارش تابناک : سید حمزه امینی روز پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان هشترود با امام جمعه این شهرستان با اشاره به رای بالای نمایندگان مردم به کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: مجلس بدون لابی گری و واسطه گری به دولت رای اعتماد داد و با تمام توان ازدولت حمایت کرد و به طور یقیت ملت، دولت و مجلس با محوریت رهبری به اهداف خود خواهند رسید و دشمنان را مایوس خواهند کرد.
وی دولت دوازدهم را دولت اعتدال عنوان کرد و گفت: تمام جناح ها آمادگی کامل دارند از دولت حمایت قاطع کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا زمانی تحقق می یابد که ارباب رجوع در ادارات راضی باشد و هیچ رئیسی با بد اخلاقی با ارباب رجوع رفتار نکند.
امینی ادامه داد: به دنبال تغییر افراد در ادارات نیستیم بلکه آمده ایم مسیر را تغییر دهیم و رشد و توسعه را برای منطقه به ارمغان آوریم.
امام جمعه هشترود نیز در دیدار اظهار کرد: با مردم باید با احترام و کرامت برخورد کرد و روسای ادارات باید از امام و شهدا درس بگیرند.
حجت الاسلام علی رحیمی به رای اعتماد استثنایی مجلس به وزرای دولت نیز اشاره کرد و افزود: مجلس از دولت حمایت قاطع کرد و این رای اعتماد موهبت الهی بود و دولت هم باید کمر خدمت برای حل مشکلات ببندد.
وی گفت: دلسوزان انقلاب هم به رای حداکثری مجلس به دولت دلگرم شدند و این یعنی نقطه قوت دولت.
وی افزود: همه باید دنباله رو فرمایشات رهبری باشیم زیرا فرمایشات ایشان نجات بخش بوده و سرچشمه هدایت کشور در آن است.
حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این دیدار گفت: دولت خدمات شایانی به مناطق محروم در 4 سال گذشته انجام داده است.
وی گفت : در طول 4 سال گذشته هر 2 ماه به 2 روستا گازرسانی و آبرسانی شده که این کار در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر بوده است.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت و یک هزار و 990 کیلومتر مربع وسعت در 120 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار