لازم است از حسن نظر شورای محترم اسلامی شهر قدردانی نمایم و امید که لایق آن باشم. دستان پرمهر فرد فرد شما بزرگواران را می فشارم.
کد خبر: ۴۸۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 24 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز 5 شنبه دوم شهریور ماه مهندس شفیعی شهردار جدید بابلسر در دفتر امام جمعه محترم شهرستان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
 دیدار شهردار جدید بابلسر با امام جمعه بابلسر
 بر اساس این گزارش، در این ملاقات دوستانه امام جمعه محترم بابلسر رهنمودهای لازم را برای شهردار جدید بابلسر یادآور شد و برای وی آرزوی موفقیت کرد .
 
سید مرتضی شفیعی منتخب شهردار بابلسر پس از ملاقات با امام جمعه محترم بابلسر پیامی را به شرح زیر تقدیم مردم شریف بابلسر نمود:
 
مردم شریف و فهیم شهر بابلسر؛
 
پس از سالها افتخار خدمتگزاری در مجموعه شهرداری، چه در شهر بابلسر چه دیگر شهرها، چنین رقم خورد که این بار توفیق خدمت به شما گرامیان به عنوان شهردار بابلسر نصیب این خادم کوچک و بار گران این امانت بر دوشم گذاشته شود.  
 
شهر بابلسر از دیرباز شهری سیاحتی و دانشگاهی بوده که به داشتن مردمانی بافرهنگ و میهمان نواز شهره است و همچون نگینی بر خاتم خطه شمال می درخشد. 

این شهر به واسطه جغرافیای ممتاز و اتصال به دریا، از ظرفیت ها و مزیت های بالقوه و فراوانی برخوردار است که علی رغم تلاش های صورت گرفته تاکنون با جایگاه شایسته و آرمانی خود فاصله زیادی دارد. همچنین چالش ها و معضلات عدیده ای نیز در بخش های گوناگون وجود دارد که جز با مدیریت شهری دانش محور و مشارکت و مساعدت قشرهای مختلف مردم مرتفع نخواهد شد.
 
امیدوارم که به لطف خدا، همدلی و همراهی شما شهروندان، تعامل سازنده با اعضای محترم شورای اسلامی و یاری فرهنگیان، اساتید فرهیخته دانشگاه،بازاریان, صاحبنظران و دانشجویان عزیز،همچنین رهنمودهای سازنده ی  امام جمعه معزز  و مجموعه ی ادارات این شهر امانتدار شایسته ای برای  شهروندان  باشم و دست در دست هم، بابلسر را به جایگاهی به مراتب والاتر برسانیم.
 
لازم است از حسن نظر شورای محترم اسلامی شهر قدردانی نمایم و امید که لایق آن باشم.  دستان پرمهر فرد فرد شما بزرگواران را می فشارم.  
 
 ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید     هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند...
 
سیدمرتضی شفیعی      شهردار بابلسر
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار