مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تغییر و تنوع آسیب‌های اجتماعی در ساختار خود دچار پیچیدگی و تحول شده است، اضافه کرد: مهاجرت و شهرنشینی افزایش حاشیه‌نشینی روند رو به رشد فضای مجازی موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.
کد خبر: ۴۸۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 20 August 2017
مدیر کل بهزیستی استان زنجان  اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی با تاکیدات مقام معظم رهبری تمام ارگان‌های موثر را بر آن داشت اقدامات موثری در این زمینه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است، افزود: اقدامات در این بخش برنامه محور بوده است.

 محمدی قیداری با بیان اینکه تغییر و تنوع آسیب‌های اجتماعی در ساختار خود دچار پیچیدگی و تحول شده است، اضافه کرد: مهاجرت و شهرنشینی افزایش حاشیه‌نشینی روند رو به رشد فضای مجازی موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

محمدی با بیان اینکه طرح‌های مختلفی توسط بهزیستی اجرایی می‌شود، عنوان کرد: اجرای طرح همیاران اجتماعی و پایگاه‌های سلامت اجتماعی از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی رویکرد آموزشی را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌کند، بیان کرد: آموزش پیش از ازدواج، زندگی و خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی از جمله این آموزش‌ها است.

محمدی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی به عنوان راهکاری برای مداخلات اجتماعی در جامعه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این اورژانس در آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی تلاش دارد با اورژانس اجتماعی تیم سیار برای مداخلات را داشته باشد، گفت: این خدمات باید در دسترس بوده و محدود به مکان و زمان نباشد.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به اینکه مداخلات روانی - اجتماعی می‌تواند موجب کاهش مداخلات قضایی و جرمی شود، بیان کرد: این مداخلات به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه منجر می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار