معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان عنوان کرد
پیگیری و مراجعه طی سال‌های گذشته به بازار تاریخی زنجان با نگاه توسعه‌ای و دلسوزانه نبوده و برخی از مشکلات فعلی بازار تاریخی، از این رویکرد نشات گرفته است.
کد خبر: ۴۸۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 18 August 2017
 جواد رحمتی با بیان اینکه برخی از فضاهای مهم بازار تاریخی زنجان همچون کاروانسراها نیازمند احیاء و اتصال مناسب با بدنه اصلی فعالیت‌های بازار تاریخی است، اظهار کرد: در این راستا باید پروژه‌های مشارکتی با حضور مردم برای احیای فضاهای مختلف بازار تاریخی زنجان صورت گیرد.

وی با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته گسستی در مدیریت بازار ایجاد شده است، افزود: پیگیری و مراجعه طی سال‌های گذشته به بازار تاریخی زنجان با نگاه توسعه‌ای و دلسوزانه نبوده و برخی از مشکلات فعلی بازار تاریخی، از این رویکرد نشات گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان یکی از موضوعات مهم در بازار تاریخی را زهکشی و زه‌آب‌های اطراف بازار عنوان کرد و یادآور شد: بخشی از وظایف حاکمیتی، کاهش این مشکلات بوده که این موضوع پیگیری می‌شود.

وی نخستین و مهم‌ترین گام برای کاهش مشکلات بازار تاریخی زنجان را مسئله ساماندهی تاسیسات برشمرد و تاکید کرد: باید نسبت به ساماندهی وضعیت تاسیسات فعلی بازار که سالیان سال رها شده ورود و اقدام اجرایی جدی صورت گیرد.

رحمتی بر ضرورت برنامه‌ریزی برای شیت بازار تاکید کرد و گفت: شیت بازار نباید تنها کارکرد استعلامی داشته باشد و باید برای بازه زمانی بلند مدت برنامه‌ریزی لازم و کاربردی صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار