استاندار زنجان خبر داد
در دولت یازدهم فعالیت های چشمگیر و ارزشمندی در حوزه های مختلف در سطح استان صورت گرفته است و باید به گونه ای برنامه‌ریزی شود که مردم بصورت دقیق، نتایج اقدامات را مشاهده واحساس نمایند و اگر هم در بعضی حوزه ها مشکلاتی وجود دارد، جهت رفع آن ها تلاش بیشتری به عمل آید.
کد خبر: ۴۷۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 11 August 2017
استاندار زنجان اظهار کرد: با تشریح و تبیین عملکرد دولت در هفته دولت، مردم به خوبی با خدمات و اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید آشنا می شوند. 

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته دولت باید از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی استان به ویژه ظرفیت صدا و سیمای مرکز زنجان، مطبوعات و خبرگزاریها استفاده کرد، ادامه داد: در هفته دولت می توان با تهیه و پخش کلیپ توسط صدا و سیما و گزارشهای خبری رسانه ای در مطبوعات و خبرگزاریها دستاوردها، فعالیتها و عملکرد دولت در دستگاه های مختلف را به نمایش گذاشت، تا مردم با دیدن این اقدامات به عملکرد نظام و دولت پیش از پیش امیدوار شوند.

درویش امیری  خاطرنشان کرد: در ایام هفته دولت، حدود ۶۰ پروژه قابل بهره برداری در حوزه انرژی و گاز رسانی در سطح استان زنجان وجود دارد و در بخش بهداشت و درمان نیز طرح هایی با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح است که امیدواریم در هفته دولت با حضور مقامات کشوری، بهره برداری از این پروژه های استانی صورت گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های هفته دولت بصورت منسجم، منظم و برنامه‌ریزی شده، خواستار اجرای برنامه های متفاوت در سال جاری نسبت به سال های گذشته شد و افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تشریح اقدامات ارزشمند و دفاع از کارنامه و عملکرد درخشان دولت در حوزه های مختلف طی ۴ سال اخیر در سطح استان زنجان است.

وی همچنین هفته دولت را فرصت مناسبی برای تجلیل از کارکنان دولت و معرفی دستگاه های اجرایی نمونه استان دانست و ادامه داد: به مناسبت هفته دولت باید فضایی فراهم شود که نه تنها مدیران، بلکه همه آحاد جامعه و بویژه کارمندان دولت در برنامه ها مشارکت داشته باشند و مسئولین باید مراسم باشکوه، برنامه های امیدوار کننده و بانشاطی در این ایام اجرا کنند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار