مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان مطرح کرد
در راستلی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید، شبکه بانکی ملزم به تخصیص 10 درصد تسهیلات اعطایی خود‌، با توجه به عملکرد سال قبل و توان تسهیلات‌دهی، برای تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط شده بود.
کد خبر: ۴۶۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ 22 July 2017
جواد صمدی اظهار داشت: در راستلی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید، شبکه بانکی ملزم به تخصیص 10 درصد تسهیلات اعطایی خود‌، با توجه به عملکرد سال قبل و توان تسهیلات‌دهی، برای تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط شده بود.

 وی افزود: بر همین اساس سهمیه بانک کشاورزی استان زنجان  571 هزار و 352 میلیون ریال تعیین شده بود که بانک کشاورزی استان در پایان سال گذشته توانست کارنامه درخشانی را ارائه کند به طوری که با پرداخت 902 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از یک هزار میلیارد و 454 میلیون و 209 ریال، رتبه نخست را در استان در بین بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات در این زمینه کسب کرد.

 مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با اشاره به تسهیلاتی که گلخانه‌ها اعطاء می‌شود، افزود: بانک کشاورزی استان زنجان در سال گذشته برای 13 طرح گلخانه‌ای به مبلغ 24 هزار و 520 میلیون ریال و سه ماهه نخست امسال نیز برای 4 طرح گلخانه‌ای مبلغ 7 هزار و 550 میلیون ریال، تسهیلات توسط بانک پرداخت شده است.

وی در رابطه با تسهیلات اعطایی به مکانیزاسیون بخش دام و طیور، تصریح کرد: در بخش دام و طیور به 6 هزار و 586  متقاضی تسهیلاتی بیش از 144 میلیارد ریال تا پایان سال 95 پرداخت شده است. همچنین در سه ماهه ابتدایی امسال‌ نیز در این زمینه 891 فقره تسهیلات به مبلغ 116 میلیارد و 257 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 صمدی با بیان اینکه تسهیلاتی به طرح‌های مکانیزاسیون بخش کشاورزی و دامپروری و طیور نیز پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: استان در طرح مکانیزاسیون کشاورزی رتبه دوم را در کشور کسب کرده که تسهیلات اعطایی در این زمینه تاثیر بالایی را داشته همچنین تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان زنجان برای طرح‌های مکانیزاسیون کشاورزی در سال گذشته یک هزار و 608 فقره به مبلغ 498 هزار میلیون ریال بوده و در سه ماهه ابتدایی امسال  نیز بیش از 32 هزار میلیون ریال تسهیلات به 106متقاضی پرداخت شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار