مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان مطرح کرد
وی تاکید کرد: باید فکر پشت میز نشینی از فکر جوانان خارج شود و دنبال مهارت و دانش فنی باشند تا شغل مورد نیاز خود را کشف کنند و مشغول کار شوند.
کد خبر: ۴۶۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 21 July 2017
 محمدرضا انصاری با اشاره به روز ملی فنی‌ و حرفه‌ای اظهار داشت: آموزش‌های فنی و  حرفه‌ای در قالب تیم‌های ثابت، سیار و آموزشگاه‌های آزاد ارائه می‌شود. 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: آموزش در روستاها، حاشیه نشین‌های شهری و مناطق محروم یکی از اقدامات مهم این سازمان است و تیم‌های سیار با حضور خود در این مناطق آموزش‌های مورد نیاز را ارائه می‌دهند. 

وی با بیان اینکه آموزش در پادگان‌ها برای سربازان وظیفه انجام می‌شود، تصریح کرد: برای بالابردن مهارت سربازان وظیفه و همین طور استفاده کردن از دوران مقدس سربازی، این دوره‌ها برای این قشر زحمتکش تعبیه شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به فرآیند آموزشی در فنی‌ و حرفه‌ای گفت: مشاوره‌هایی در گام نخست توسط کاریابی‌های غیردولتی به علاقمندان داده می‌شود و سپس مشاوره آموزشی را برای تعیین رشته و شغل مورد علاقه را به افراد متقاضی انجام می‌‌دهیم. 

وی با اشاره به حمایت کامل این سازمان از قشر جوان برای ارتقای دانش و مهارت ابراز کرد: بعد از مشاوره آموزشی، پذیرش در کارگاه‌ها و تجهیز کردن افراد علاقه‌مند از جمله تامین لباس، تجهیزات ایمنی از اقدامات موثر این سازمان است. 

وی تاکید کرد: باید فکر پشت میز نشینی از فکر جوانان خارج شود و دنبال مهارت و دانش فنی باشند تا شغل مورد نیاز خود را کشف کنند و مشغول کار شوند. 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان زنجان قطب آی‌تی و برق  کشور شده است در همین راستا مرکز آی‌تی را ساختمان شماره یک راه‌اندازی کردیم تا از ظرفیت‌های جوانان زنجانی استفاده کنیم و آموزش‌های لازم را ارائه دهیم. 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار