امام جمعه خرم‌دره مطرح کرد
دشمنان ما فقط زبان زور را می فهمند و از اینکه موشک‌های دوربرد ما می‌تواند پایگاه های آنها را مورد هدف قرار دهد می‌ترسند.
کد خبر: ۴۶۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 21 July 2017
حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، اظهار کرد: در این هفته روز بزرگداشت آیت الله ابوالقاسم کاشانی قرار دارد که نخستین قیام مردم مسلمان ایران به رهبری ایشان برپا شد و علاوه بر این روز 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت مرحوم آیت‌الله سید محمود طالقانی است.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، افزود: 5 مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است که در این روز طومار دشمنان در هم پیچیده شد.

امام جمعه خرمدره با اشاره به قراردادهای بزرگ نفتی کشور، یادآور شد: این امر هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی خوب است که دیگر کشورها در ایران اسلامی منافعی داشته باشند که در این صورت ما کمتر دچار تحریم و ضربه خواهیم شد، که البته این قرارداد اشکالاتی داشت که بسیاری از آنها رفع شد.

وی با اشاره به عکس‌العمل مناسب وزیر امور خارجه و رئیس جمهوری در برابر تحریم‌های جدید آمریکا، بیان کرد: مجلس نیز باید در این زمینه تصمیم‌گیری مناسب داشته باشد، چراکه دشمنان ما شرافت و انسانیت و ترس از خدا ندارند که جواب محبت را با محبت بدهند.
حسینی تاکید کرد: دشمنان ما فقط زبان زور را می فهمند و  از اینکه موشک‌های دوربرد ما می‌تواند پایگاه های آنها را مورد هدف قرار دهد می‌ترسند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، یادآور شد: نماز جمعه، قرارگاه فرهنگی و قرارگاه تقوا و در مقابل هجمه نرم دشمنان، قلب فرهنگی شهر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار