امام جمعه ابهر مطرح کرد
با بیان اینکه مسؤولین نتوانسته‌اند کشور را از رکود خارج کنند و در تولید و اشتغال رونق ایجاد کنند، تصریح کرد: اخیرا دکتر نیلى مشاور ارشد اقتصادى آقاى روحانى اعلام کرده، رکود فعلى ۷ سال دیگر ادامه خواهد یافت!!!
کد خبر: ۴۶۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 21 July 2017
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه وزراى دولت دوازدهم باید داراى تدبیر و آینده‏‌نگرى، خلاقیت و نوآورى، روحیه جهادى و خستگی‌ناپذیر در خدمت، تعامل و همکارى راهبردى با نظام، تخصص مرتبط، توان مدیریت راهبردى، شجاعت در مدیریت، سابقه مدیریتى مرتبط، برنامه‌‏محور، عدم سیاسی‌‏کارى، جوان، انتقادپذیر، عادل، پاک دست و امانتدار، مردم‏‌دار و... باشند، ادامه داد: امروز کشور گرفتار رکود بسیار شدیدى قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسؤولین نتوانسته‌اند کشور را از رکود خارج کنند و در تولید و اشتغال رونق ایجاد کنند، تصریح کرد: اخیرا دکتر نیلى مشاور ارشد اقتصادى آقاى روحانى اعلام کرده، رکود فعلى ۷ سال دیگر ادامه خواهد یافت!!! همچنین وضعیت فرهنگى و آموزشى کشور چه در وزارت علوم و چه در وزارتخانه‏‌هاى آموزشى اصلا مناسب نیست. بنابراین ضرورى است تجدید نظر جدى در مدیران ناکارآمد و غیرانقلابى و غیر جهادی صورت گیرد و همه دست در دست هم بدهند برای زنده کردن فرهنگ دینی و ریشه‌کنی بیکاری که امروزه مهم‌ترین اولویت کشور ماست. 

رحیمی در ادامه از جمله دغدغه‏‌هاى رهبرى عزیز انقلاب که در فرصت‌هاى مختلف به‏ ویژه خطاب به مسؤولان امر توصیه مؤکد نسبت به آن فرموده‏‌اند، مسأله واردات و ضرورت سر و سامان دادن به این حوزه است، اظهار داشت: زیرا واردات بی‌‏رویه به ویژه در رابطه با کالاها و اقلام مصرفى که در داخل مشابه آن‏ها و بلکه بهتر و کیفى‏تر از آن‏ها تولید می‌شود، ضمن آسیب زدن به چرخه تولید داخل، زمینه معضلاتى همچون بیکارى، وابستگى، ایستایى و عدم رونق در حوزه‏‌هاى مختلف اقتصادى را فراهم مى‏سازد. و لذا همه مسؤولین باید تلاش کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار