مدیر عامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان مطرح کرد
خوشبختانه کیفیت گندم خریداری شده در استان زنجان مطلوب است
کد خبر: ۴۶۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 20 July 2017
مدیر عامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان  با اشاره به حمایت‌های سازمان تعاون روستایی در حمایت از کشاورزان اظهار کرد: یکی از این اقدامات انجام خرید تضمینی از محصولات مختلف است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خرید تضمینی گندم در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیأت دولت گندم چهار استان از جمله استان زنجان نیز در بورس عرضه می‌شود.

مدیر عامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان  با اشاره به اینکه مجموع خرید گندم از سوی تعاون روستایی استان که تاکنون بیش از 5 هزار تن بوده است، گفت: این میزان خرید از محل 30 مرکز خرید که کددار نیز هستند، انجام می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه قیمت خرید گندم در استان طبق اعلام هیأت دولت یک هزار و 300 تومان است، تصریح کرد: خوشبختانه کیفیت گندم خریداری شده در استان زنجان مطلوب است.

وی همچنین به قیمت پیاز در بازار نیز اشاره کرد و گفت: قیمت پیاز به گونه‌ای است که کشاورز آن را با رغبت ارائه می‌کند، هر چند در زنجیره عرضه پیاز بخشی از سود اصلا به جیب کشاورز نمی‌رود.

مدیر عامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان  ادامه داد: کشاورز برای به بار آمدن محصول خود متحمل هزینه‌هایی می‌شود که قیمت عرضه محصول باید جوابگوی آن هزینه‌ها باشد.


نوری با بیان اینکه در مجموع وضعیت برای کشاورز رضایت بخش است، افزود: البته طی ماه های آتی محصول پیاز  استان به بازار خواهد آمد و تعادل در بازار حاکم خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار