رئیس هیأت کاراته استان زنجان خبر داد
تیم سیدالشهدا(ع) استان زنجان با مربیگری فاطمه حیدری عازم مسابقات قهرمانی کشور در مازندران شد و چندین مدال رنگارنگ کسب کرده است.
کد خبر: ۴۶۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 20 July 2017
رئیس هیأت کاراته استان زنجان از اعزام تیم‌های مختلف کاراته استان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا تیم کاراته استان زنجان در مسابقات قهرمانی غرب کشور پنج مدال رنگارنگ کسب کرده است.

وی از اعزام تیم کاراته بانوان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: تیم سیدالشهدا(ع) استان زنجان با مربیگری فاطمه حیدری عازم مسابقات قهرمانی کشور در مازندران شد و چندین مدال رنگارنگ کسب کرده است.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان با بیان اینکه تیم زنجان در این دوره از مسابقات و در بخش کاتا توسط ثریا اسکندری و نرگس جعفری به مدال طلا دست یافت، ابراز کرد: ملیکا موسوی نیز در همین بخش مدال نقره کسب کرد.

سهندی با بیان اینکه بهناز آقاجانیان، فرناز رستمی، نرگس جعفری، نگین مرادی و ستایش حیدری در بخش کومیته مدال‌های طلای این دوره از مسابقات را کسب کردند، تصریح کرد: در این بخش همچنین گلناز پورمحمدی حماملو، ریحانه پورمحمدی حماملو و فاطمه مظفری نیز مدال نقره کسب کردند.

وی ادامه داد: حنانه حیدری، بیتا کرمی، سارا ایوبی و فاطمه کرمی نیز در بخش کومیته مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان اظهار کرد: مائده محمودی و مائده محمدی نیز در مسابقات قهرمانی کشور در مازندران مدال برنز کسب کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار