جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد
بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، در حوزه‌های مقاومت بسیج همه شهرستان‌های استان زنجان جشن میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳ 15 July 2017
رضا حسینی  اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، در حوزه‌های مقاومت بسیج همه شهرستان‌های استان زنجان جشن میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برپایی ایستگاه‌های صلواتی همزمان با دهه کرامت در نقاط مختلف استان زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود، تصریح کرد: همچنین مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا همزمان با ایام دهه کرامت انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا هم طی ایام دهه کرامت در دستور کار قرار می‌گیرد، ادامه داد: در طول 10 روز، نشست‌های مادرانه و دخترانه در پایگاه‌های خواهران استان برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه نشست مادران و پرچم‌داران جنگ نرم یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه کرامت در استان زنجان به شمار می‌رود، یادآور شد: همزمان با این ایام یادواره شهدا هم در استان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار