معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد
اربابی با تاکید بر اینکه در منطقه‌ای هستیم که ریسک بالایی از نظر مخاطرات است، یادآور شد: به ناچار باید استعدادهای درونی مادی و معنوی خود را کشف کنیم.
کد خبر: ۴۵۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 12 July 2017
زهرا اربابی  اظهار کرد: امسال، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است که دنباله استراتژی و راهبردهای سال گذشته در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در حال حاضر در دوره‌ای به سر می‌بریم که روند تحولات به ویژه تحولات فناوری بسیار گسترده است، اضافه کرد: در این عصر، عوامل زیادی در تحقق ایده‌ها، هدف‌ها و برنامه‌ها تاثیرگذار است و به نوعی در عصر عدم قطعیت قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور با منابع محدودی مواجه هستیم و امکانات و منابع استانی و کشوری محدود شده و چاره‌ای جز داشتن مدیریت کارآمد در اجرای امور نیست، ادامه داد: از سویی از این منابع محدود برای توسعه زیرساخت‌ها و بالندگی سرمایه انسانی در کشور استفاده می‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برای عدم پرداخت هزینه سنگین به اجرای پروژه‌ها، جلوگیری از هدر رفت منابع و به حداقل رساندن مشکلات اجرایی و فنی، نیازمند تغییر رویکرد مدیریتی هستیم، افزود: مدیریت کارآمد و موثر با منابع و امکانات حداقل هم می‌تواند برنامه‌ها را پیش ببرد.

اربابی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوب روی کاغذ بسیار زیاد است، اما اجرای برنامه‌های خوب نیازمند مدیری توانمند و کارآمد خواهد بود، یادآور شد: مدیری که نتواند خود را با سیاست‌های دولت همسو کند جای وی پشت آن میز و در آن سیستم نیست.

وی ادامه داد: نباید به منافع قشری یا منافع جناحی توجه کرد بلکه باید فقط منافع ملی مورد توجه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار