مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان مطرح کرد
بیماران ام اس، پیوند کلیه و شیمی درمانی 85 تا 95 درصد از هزینه درمانشان را از طریق سازمان تامین اجتماعی دریافت می‌کنند و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت بسیاری برای سال 96 در نظر داریم.
کد خبر: ۴۵۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ 09 July 2017
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی و دیالیزی تمام خدماتشان را رایگان دریافت می‌کنند، ابراز کرد: بیماران ام اس، پیوند کلیه و شیمی درمانی 85 تا 95 درصد از هزینه درمانشان را از طریق سازمان تامین اجتماعی دریافت می‌کنند و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت بسیاری برای سال 96 در نظر داریم.

وی ادامه داد: 256 تخت در بیمارستان امام حسین(ع) و 100 تخت برای مرکز درمان ابهر افزایش یافت و تخصص جراحی اعصاب در مرکز ابهر و جراحی قلب و رادیولوژی در زنجان افزایش می‌یابد.

محمدی در مورد شکایات کتبی افزود: 75 مورد شکایات مردمی داشتیم که تا پایان سال 95 به طور کامل مورد پاسخگویی قرار گرفتند و سامانه شکایت مردمی شش روز در هفته آماده خدمات رسانی است.

وی عنوان کرد: در طرح هتلینگ که از سال 95 آغاز شده و در سال 96 هم ادامه می‌یابد 4.5 میلیارد تومان به دو مراکز بستری اختصاص یافته است. این طرح تا پایان سال 96 به پایان می‌رسد و در بیمارستان امام حسین(ع) ارتقای هتلینگ را با بخش لابی و اطفال شروع کردیم و در فاز بعدی بخش‌های جراحی مردان و زنان و مراقبت‌های ویژه نوسازی می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار