امام جمعه ابهر مطرح کرد
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه باندهای آشکار و نهان مافیایی و مخوف از هر وسیله‌ای برای استحاله فرهنگی و مسخ ارزش‌های معنوی به ویژه تهاجم و شبیخون فرهنگی، علیه دژ مستحکم عفاف و پوشش اسلامی بهره می جویند، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران در نوک زهراگین این حملات ناجوانمردانه واقع شده است.
کد خبر: ۴۵۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 07 July 2017
امام جمعه ابهر در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با بیان اینکه دشمن کمر همت خود را به تمام معنا بسته و دین و دنیای ما را هدف قرار داده است، اضافه کرد: دشمن اولا تلاش می‌کند، مرزهای ما را هدف قرار دهد که چندین سال این جنایت را کرده و در مرحله بعدی اقتصاد ما را مورد هجوم قرار داده و تحریم‌های سنگینی را تحمیل کرده است.

وی هجوم و غارت دین جوانان را مرحله بعدی اقدامات دشمن دانست و گفت: دشمن با انواع شبهات به وسیله ماهواره‌ها و فضای مجازی و همچنین توسط افراد مزدور و خائن مطرح می‌کند و گاها مع‌الاسف عده‌ای هم قبول می کنند و ما وظیفه داریم در مقابل این تهاجمات محکم ایستاده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

رحیمی با تاکید بر تبدیل حالت تدافعی به تهاجمی در امور فرهنگی گفت: تغییر این وضعیت با پیش‌بینی اقدامات مورد نظر از جمله گرفتن مصوبه از شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد عفاف و حجاب کار چندان سختی نیست.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار